Werkplein Hart van West-Brabant

Klantmanager Inkomen

Werkplein Hart van West-Brabant

De opdracht­omschrijving


Het Werkplein Hart van West-Brabant werkt vanuit twee locaties, Etten-Leur en Roosendaal. Voor de locatie Etten-Leur zijn we op zoek naar:
Klantmanager Inkomen

De functie:

Binnen het klantmanagement voer je de regie over je klanten ten aanzien van inkomen en zorg, je voert zelfstandig relatiebeheer van klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek uit. Je beheert een caseload. Je bent belast met de behandeling van aanvragen, heronderzoeken, invoeren van mutaties en beëindigingen.
Je stuurt mede op de economische zelfstandigheid, zelfredzaamheid en maatschappelijke participatie van cliënten.
Op een actieve manier informeer je klanten op bestaande (voorliggende) voorzieningen en draag je zorg voor een effectieve en rechtmatige verstrekking van uitkeringen. Dit alles binnen de dienstverlening zoals wij die voor ogen hebben. Naast dit alles vervul je een signaalfunctie in het kader van fraudebestrijding.

Wat vragen wij van je:

  • Voor deze functie zoeken wij kandidaten op HBO werk- en denkniveau. Je bent bekend met het werkveld en de doelgroepen van het Werkplein en je beschikt over de nodige wetstechnische kennis.
  • Als klantmanager ben je klant- en vraaggericht, je ziet het als een uitdaging om al luisterend naar je cliënten je doel te bereiken. In je dagelijkse contacten kun je je goed inleven in cliënten en beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
  • Competenties
  • Overtuigingskracht
  • Resultaatgericht
  • Onderhandelen
  • Vertrouwensrelatie ontwikkelen
  • Behoefte detecteren en doorvragen
  • Communicatief vaardig

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft aantoonbaar relevante recente werkervaring als Klantmanger InkomenKeuzemogelijkheden0-2 jaar ervaring (1 Punten)2 jaar of langer ervaring (3 Punten)
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.Keuzemogelijkhedenuitstekend (5 Punten)goed (3 Punten)onvoldoende (0 Punten)
  • Kandidaat heeft aantoonbaar de training Participatiewet gevolgd.
  • Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met aanvragen levensonderhoud, bijzondere bijstand, minimaregelingen, exit en bestandsonderhoudKeuzemogelijkhedenervaring met alle genoemde werkzaamheden (5 Punten)ervaring met minder dan 5 van deze werkzaamheden (0 Punten)
  • Kandidaat past binnen het team. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.Keuzemogelijkhedenuitstekend (5 Punten)goed (2 Punten)onvoldoende (0 Punten)
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.Keuzemogelijkhedenblijkt uitstekend tijdens het gesprek (5 Punten)blijkt goed tijdens het gesprek (2 Punten)blijkt onvoldoende tijdens het gesprek (0 Punten)
  • Kandidaat heeft aantoonbaar HBO werk- en denkniveau. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat heeft ervaring met GWS/Suite
  • Kandidaat is in staat een vertrouwensrelatie met de klant te ontwikkelen. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.Keuzemogelijkhedenblijkt uitstekend tijdens het gesprek (5 Punten)blijkt goed tijdens het gesprek (3 Punten)blijkt onvoldoende tijdens het gesprek (0 Punten)
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.Keuzemogelijkhedentijdens het gesprek blijkt deze competentie aanwezig (2 Punten)tijdens het gesprek blijkt deze competentie onvoldoende aanwezig. (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox