Gemeente Veenendaal

KCC medewerker burgerzaken en telefonie

Gemeente Veenendaal

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Veenendaal is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De gemeente heeft een bruisende binnenstad met een groot en gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum voor de regio en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en diverse andere nieuwbouwlocaties zoals Veenendaal-oost, zal Veenendaal naar zo'n 70.000 inwoners groeien. Ook persoonlijke groei van onze medewerkers staat centraal in Veenendaal. De gemeente stimuleert hen om zich steeds verder te ontwikkelen. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. De adviseur komt te werken binnen het team Maatschappelijke ondersteuning beleid (MOB) van de gemeente Veenendaal

Opdracht
Als medewerker dienstverlening word je ingezet aan de front- en in de backoffice. Inwoners kunnen bij jou terecht met diverse telefonische vragen over producten en diensten van gemeente Veenendaal. Burgers kunnen bij jou aan de balie burgerzaken terecht voor advies en producten zoals rijbewijzen en reisdocumenten. In de backoffice verricht je diverse administratieve taken en heb je veelal contact met collega’s. Waar houd jij je nu precies mee bezig?
• Je voert een breed takenpakket uit aan de front- en in de backoffice van het team KCC;
• Je bent verantwoordelijk voor de telefonische afhandeling van een grote verscheidenheid aan eerstelijnsvragen bijvoorbeeld gemeentelijke belastingen, het verstrekken van organisatie brede informatie, registreren van meldingen openbare ruimte en terugbelafspraken. De specifieke telefonietaak is gericht op 80% zelf afhandelen van de klantvraag.
• Telefonie wordt gecombineerd met de uitreikbalie voor reisdocumenten en rijbewijzen en het innemen en uitgeven van gevonden en verloren voorwerpen. Ook zijn er backoffice taken zoals beantwoording vraag aan gemeente die via de website binnenkomen.
• Je voert op een dienstverlenende manier en binnen wettelijke kaders balie- en backofficewerkzaamheden uit met betrekking tot reisdocumenten, rijbewijzen, het verstrekken van afschriften van akten van de burgerlijke stand en uittreksels uit de Basisregistratie Personen (BRP), het muteren en controleren van verhuizingen in de BRP, aanvragen VOG, nalatenschappen en melding naamgebruik;
• Je verzorgt de digitale beantwoording van klantvragen via diverse kanalen zoals webformulier en mail;
• Je voelt je verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatief goede producten en diensten en denkt proactief mee in het optimaliseren van werkprocessen.

Competenties
Je bezit over de volgende kerncompetenties:

  • Accuraat;
  • Omgevingssensitief;
  • Klantgericht;
  • Kwaliteitsgericht

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Afgeronde MBO niveau 4 opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring met telefonisch klantcontact;
  • Aantoonbare werkervaring binnen burgerzaken.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker burgerzaken;
  • Aantoonbare werkervaring met zaaksysteem Mozard;
  • Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox