Gemeente Pijnacker Nootdorp
geen max tarief
Zuid-Holland
36 uur per week
24 september 2024
24 maart 2025
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Je komt te werken bij de taakeenheid Grondzaken van de afdeling Ontwikkeling. De afdeling bestaat daarnaast uit de taakvelden Projectmanagement, Civiel, Stedenbouw en Ondersteuning, Planeconomie en accountmanagement Economie.
Opdracht
De gemeente is voor de afdeling Ontwikkeling op zoek naar een jurist grondzaken/vastgoed.
Wij hebben momenteel een openstaande vacature op deze functie. Wij staan open voor een deta-vast constructie.
De werkzaamheden bestaan vooral uit:
- Het tot stand brengen van (eenvoudige) intentie- en anterieure overeenkomsten met particuliere initiatiefnemers;
- Het tot stand brengen van (eenvoudige) koop-, huur en erfpachtovereenkomsten;
- Het vestigen van zakelijke rechten;
- Het afhandelen van grondtransactiedossiers voortkomend uit projectontwikkeling, uitvoering volkshuisvestingsbeleid en wijkzaken;
- Het (administratief juridisch) ondersteunen van senior juristen.
Andere werkzaamheden zijn:
- Deelname aan projectteams, waarbij je de juridische- en vastgoedbelangen behartigt;
- Het voeren van onderhandelingen;
- Controle op de naleving van overeenkomsten;
- Het grondbeleid instrumentarium uitdragen;
- Het adviseren over wijzigingen van relevante wet- en regelgeving en het bevorderen van kennisontwikkeling op de afdeling.
Competenties
- Zelfstandig kunnen werken;
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
- Proactief;
- Stressbestendig;
- Nauwkeurig;
- Groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Enthousiast;
- Flexibel.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 1referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox