Gemeente Dronten
geen max tarief
Flevoland
24 uur per week
25 maart 2024
30 september 2024
Opdrachtomschrijving
De gemeente Dronten is een bloeiende gemeente met ruim 44.000 inwoners, verdeeld over de kernen Biddinghuizen, Swifterbant en Dronten. Kenmerkend is de ruimte: de fysieke ruimte en de ruimte voor elkaar. De gemeente is een jonge gemeente met lef: een gemeente met een tastbare geschiedenis van pioniers die de ruimte nemen. Dingen gaan net even anders in Dronten en werkgeluk staat hier hoog in het vaandel! De medewerkers werken volgens de visie “Dronten op Koers”, waarbij de 4V’s van verbinden, vertrouwen, vakmanschap en vernieuwingskracht centraal staan. Bovendien een woon- en werkomgeving die de komende jaren fors gaat groeien en ontwikkelen.
Het team Gebiedsontwikkeling (GO) bestaat uit ruim 50 betrokken en deskundige medewerkers. De aandachtsgebieden zijn o.a. ruimtelijke en economische ontwikkeling, groen, landschap, recreatie, water en riolering, verkeer en vervoer, wonen, werken, (her)ontwikkeling woningbouw- en bedrijfslocaties (zowel voorbereiding als realisatie), grondzaken en stedenbouw.
Het team GO, cluster Grondzaken, is per direct op zoek naar een juridisch administratief medewerker grondzaken voor uitvoering van de volgende werkzaamheden:
- Verzorgen van de administratie van grondzaken, waaronder de financiële afwikkeling van grondverkopen, vastgoedbeheer, het aanmaken van dossiers in o.a. het zaaksysteem en archivering van documenten;
- Gemeentelijke publicaties over o.a. grondverkoop, verhuur of pacht;
- Actueel houden van informatie over het aanbod van kavels op de website van gemeente Dronten.
- Mede-organiseren van kavelverlotingen particulier opdrachtgeverschap;
- Opstellen van standaard optie- en koopovereenkomsten voor snippergroen/overhoeken, bedrijfskavels en kavels voor woningbouw inclusief het bewaken van de voortgang van het verkoopproces;
- Controleren van standaard notariële akten en nota’s van afrekening;
- Opstellen van huur- en bruikleenovereenkomsten voor panden en gronden in
eigendom van de gemeente inclusief de financiële afhandeling etc.;
- Beantwoording van (juridisch) vragen van burgers van de gemeente Dronten of vragen die aan de orde zijn in lopende projecten;
- Eerste aanspreekpunt voor diverse contractpartijen.
Eisen:
- Minimaal een MBO plus opleiding op juridisch en administratief gebied of aantoonbaar dat het vereiste niveau en kennis door middel van concrete werkervaring is bereikt binnen het gebied van grondzaken.
- Actuele kennis van het vakgebied én in staat bij te dragen aan een goede organisatie van (werk)processen.
- Competenties: werken vanuit de bedoeling, secuur, een pragmatische en oplossingsgerichte insteek, schriftelijk en mondeling communicatief vaardig, zelfstandig, samenwerkingsgericht , stressbestendig en goed in staat te prioriteren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox