Gemeente Wijk bij Duurstede

Junior inkoper

Gemeente Wijk bij Duurstede

  • geen max tarief

  • Utrecht

  • 32 uur per week

  • Inkoop
  • 31 oktober 2022

  • 01 mei 2024

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Wijk bij Duurstede is met bijna 24.000 inwoners een kleinere gemeente maar we zijn ‘groot genoeg om klein te blijven’. Dat betekent ook keuzes maken. We doen niet alles, maar kiezen vooral bewust voor wat we wél doen. En we doen het samen. Met elkaar, in teams, in projecten, met ons bestuur en met collega’s in de regio. We doen ons werk in het midden van en mét de Wijkse samenleving. Er wordt ruimte gecreëerd voor meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief. We zijn een ambitieuze informele organisatie met 140 professionele en betrokken medewerkers die volop kansen biedt om jouw kwaliteiten en talenten te benutten en ontwikkelen. Nieuwsgierig geworden? Meer info vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl en www.wijkbijduurstede.nl

Opdracht
Als junior inkoopadviseur adviseer je over inkoop in brede zin (inkoop, aanbestedingen, subsidiëring, contractbeheer), alle type aanbestedingen komen voorbij. Je draagt bij aan behalen van ambities als het gaat om duurzaamheid, sociaal domein en circulair inkopen. Samen met de inkoopadviseur vormen jullie een inkoopeenheid die de organisatie, maar ook regiocollega’s maar al te graag op zoekt voor een inkoopadvies!

Wat ga je doen

  • Je adviseert op alle type aanbestedingen
  • Je zorgt voor de juiste toepassing van inkoop wet- en regelgeving en ons eigen inkoopbeleid
  • Je begeleidt zelfstandig onderhandse aanbestedingen en adviseert daarover
  • Je adviseert proactief en bent benaderbaar, gericht op samenwerkingen (ook regionaal) en denkt mee met collega’s hoe het vooral wel kan
  • Je neemt een groot deel van de halfjaarlijkse spendanalyse voor je rekening
  • Je ondersteunt de inkoopadviseur en jullie zorgen samen voor een uitnodigend inkoopbeleid
  • Je geeft vorm aan contractbeheer van onder tot boven, van rechts naar links door de gehele organisatie. Je zorgt voor opzet en onderhoud van het systeem waarin je deze schat aan informatie beheert.

Competenties

  • Je bent een leergierige kandidaat met affiniteit voor inkoop en contractbeheer
  • Je bent analytisch en legt snel verbanden
  • Je werkt zelfstandig en nauwkeurig
  • Je bent communicatief sterk en gericht op samenwerking
  • Je bent een doorpakker waardoor je de door jou gestelde doelen bereikt
  • Je bent welbekend met Excel en jij draait je hand niet om voor een draaitabel
  • Wij vinden motivatie en match met de competenties belangrijker dan jarenlange werkervaring.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau
  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring als adviseur inkoop
  • Kandidaat is per uiterlijk 7 november 2022 beschikbaar voor 32 uur per week
  • Detavastconstructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de initiële duur (minimaal 1040 gewerkte uren) kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden

De Wensen

  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring met ICT inhuur trajecten
  • Afgeronde cursus/opleiding of minor op het gebied van Inkoopmanagement
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van rechtmatigheidstoetsen en dossierbeheer
  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring met het opzetten van mini competities

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox