GVB
max €125 per uur
Noord-Holland
24 uur per week
01 juli 2022
30 september 2022
Algemene informatie
GVB, iedereen in en rond Amsterdam kent ons. Met de tram, bus, metro en de veerpont, inclusief het onderhoud, verzorgt GVB in en rond de stad Amsterdam dagelijks het vervoer voor meer dan 800.000 mensen. 24 uur per dag en 365 dagen per jaar. Een dynamische organisatie die als dienstverlener een verbindende factor is in de multiculturele, Amsterdamse samenleving met een grote diversiteit aan reizigers en medewerkers. Bij GVB werken in totaal 3.750 mensen.
De afdeling
In de afdeling Privacy Office van GVB, heeft wegens het vertrek van één van de Privacy Officers op korte termijn behoefte aan een Privacy Officer a.i. De tijdelijke ondersteuning wordt in eerste instantie gezocht tot en met september 2022 (optie tot verlenging.) met mogelijkheid tot een dienstverband bij GVB.
Je baan
Als Privacy Officer ben je o.a. verantwoordelijk voor:
• (juridisch) Advies over privacyaspecten en risico inschatting;
• Hulp en advies bij beschrijven van verwerkingsprocessen;
• Redigeren Data Protection Impact Assessment (DPIA);
• Beheren centraal archief van verwerkingsovereenkomsten;
• Afhandelen data lekken;
• Behandelen privacy vragen, klachten en verzoeken van rechten van betrokkenen;
• Beleidsvorming;
• Zorgen voor awareness in de organisatie;
• Vertegenwoordigen GVB in externe overleggen.
Jouw profiel
Voor deze functie zoeken wij iemand op WO/HBO+ niveau. Kennis van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Kennis van de Wet Politie Gegevens is een pré. Je bent minimaal 3 jaar werkzaam in het werkveld van Privacy en hebt bij voorkeur een aanvullende opleiding gedaan (bijvoorbeeld CIPP/E of CIPP/M). Je hebt affiniteit met informatiebeveiliging. Daarnaast beschik je over de volgende competenties:
• Proactief en oplossingsgericht;
• Humor en incasseringsvermogen;
• Ingewikkelde materie helder en duidelijk kunnen omzetten in een advies;
• Inzicht en adviesvaardig;
• Integer, nauwkeurig en accuraat;
• Zelfstandig en communicatief;
• Flexibel en snel kunnen schakelen;
• Systematisch denken en prioriteiten kunnen stellen;
• Inzicht in bestuurlijke verhoudingen.
Overige:
• Aantal uren per week: 16 - 24 uur per week.
• Hoofdkantoor GVB: Arlandaweg 106 te Amsterdam. (Nabij station Amsterdam-Sloterdijk.)
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox