gemeente Utrecht

Interim-manager Serviceplein

gemeente Utrecht

  • max €125 per uur

  • Utrecht

  • 40 uur per week

  • Directie
  • 01 februari 2022

  • 31 mei 2022

De opdracht­omschrijving

Binnen het Serviceplein vindt een doorontwikkeling plaats en wordt Enterprise service management geïmplementeerd. Deze nieuwe ontwikkelingen maakt de dienstverlening van de medewerkers van Gemeente Utrecht sneller en eenvoudiger. Bovendien zal de werkwijze aan de balie worden aangepast. Als interim manager Serviceplein stap je in een proces dat al vier jaar gaande is. Het door ontwikkelen van het Serviceplein heeft wat voeten in aarde. De interim manager Serviceplein opereert in een netwerk van gemeentelijke organisaties waarbij belangen niet altijd met elkaar samenlopen.

Je taken zijn:

▪ Je draagt met overtuiging en gezag richting opdrachtgever, opdrachtnemer en developper bij aan de doorontwikkeling van het serviceplein vanuit de belangen van de gebruiker (medewerkers).

▪ Je zorgt binnen de directie Dienstverlening op samenwerkings- en resultaatgerichte wijze voor de tijdelijke daar waar nodig vervanging van de Manager Serviceplein, de begeleiding van de coördinator/adviseur bedrijfsvoering van het Serviceplein en de visie op Enterprise servicemanagement leidend tot een door ontwikkel roadmap waar de implementatie van ServiceNow continue aansluit de doorontwikkeling van het Serviceplein, zodat medewerkers van de gemeente Utrecht zo veel mogelijk baat hebben bij deze veranderingen.

▪ Inzicht in taken en rollen van elk onderdeel Serviceplein

▪ Zorgt voor de juiste doorontwikkeling op click call face Digitaal waar kan en [persoonlijk waar nodig

Jij bent:

▪ Onafhankelijk en zelfverzekerd

▪ Resultaat en doelgericht

▪ Daadkrachtig en besluitvaardig

▪ Bekend met verandermanagement

▪ Goed werktempo

▪ Betrokken en meelevend

Vereisten:

▪ Tenminste 5 jaar ervaring in een soortgelijke management functie

▪ Ervaring in een G4 gemeente

▪ Aantoonbare resultaten neergezet 

Goed om te weten:

Er wordt van je verwacht dat je ondanks de lockdown naar kantoor komt. De medewerkers van het Serviceplein zijn daar ook. Je werkt van maandag tot en met vrijdag tijdens kantoortijden. Het is niet om gratis bij het stadskantoor te parkeren.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

In verband met de Corona/Covid-19 maatregelen hebben wij onze sollicitatieprocedures aangepast. We maken zoveel mogelijk gebruik van video bellen voor de sollicitatiegesprekken. Op die manier kunnen we jouw sollicitatie zo goed mogelijk door laten gaan. Als je uitgenodigd wordt voor een gesprek nemen we contact met je op en bespreken we hoe het videogesprek in zijn werk gaat.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Aantoonbaar academisch werk- en denkniveau.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Werkervaring Minimaal 10 jaar werkervaring in het vakgebied van management dienstverlening.   - Meer dan 10 jaar ervaring - 8 tot 10 jaar ervaring - 6 tot 8 jaar ervaring - Minder dan 6 jaar ervaring
  • Werkervaring Recente opdrachten in het vakgebied van Enterprise service management bij de overheid.   - Bij Rijksoverheid - Bij G4-gemeente - Bij 100.000+ gemeente - Bij kleinere gemeente - Bij semi-overheid - Bij grote non-profitorganisatie - Geen ervaring

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox