Gemeente Dinkelland

Interim manager Bestuurs- en managementondersteuning

Gemeente Dinkelland

  • geen max tarief

  • Overijssel

  • 24 uur per week

  • Directie
  • 01 september 2023

  • 01 maart 2024

De opdracht­omschrijving

Interim manager bestuur- en managementondersteuning

Het organisatieonderdeel Bestuur- en managementondersteuning (BMO) bestaat uit de teams: communicatie, conflicthantering, financiën, juridisch advies, inkoop, HR, personeels-en salarisadministratie, programmaondersteuning , bestuurssecretariaat en trainees.

Wat ga jij doen?

  • Regie voeren over het organisatieonderdeel BMO. Dit doe je met jouw strategische kijk op het beleidsterrein en werkveld maar ook integraal in samenhang met andere beleidsterreinen.
  • Stimuleren, aanjagen van resultaat- en samenlevingsgericht denken en werken (eigenaarschap) binnen jouw teams.
  • Ervoor zorgen dat jij samen met jouw teams de afgesproken resultaten gaat behalen.
  • Mensen boeien en inspireren.
  • Een strategische bijdrage leveren aan de ontwikkeling van Noaberkracht.
  • Lid van het Management, bestaande uit directie en managers van de organisatieonderdelen.

Wat heb jij?

  • HBO / WO werk- en denkniveau en een afgeronde relevante opleiding.
  • Een beeld bij de veranderende rol van de overheid en het vermogen om dit concreet te maken naar het werk van alledag.
  • Een goede politiek bestuurlijke antenne.
  • Empathisch vermogen en je bent communicatief goed onderlegd.
  • Ervaring met het schakelen tussen verschillende niveaus.
  • Een energieke, maar ook praktische houding.
  • Het vermogen om knopen door te hakken en de leiding te nemen wanneer dit nodig is.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of een toelichting in het cv
  • Minimaal 5 jaar ervaring als afdelingsmanager binnen een gemeente

De Wensen

  • Kennis van zaken m.b.t. organisatieontwikkeling binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Minimaal 5 jaar ervaring als afdelingsmanager binnen een gemeente
  • Ervaring als interim manager
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Een goede politiek bestuurlijke antenne. - Empathisch vermogen en je bent communicatief goed onderlegd. - Ervaring met het schakelen tussen verschillende niveaus. - Een energieke, maar ook praktische houding. - Het vermogen om knopen door te hakken en de leiding te nemen wanneer dit nodig is

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox