Fryslân (Wetterskip)

Inkoper van Werken

Fryslân (Wetterskip)

  • max €85 per uur

  • Friesland

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 01 april 2020

  • 31 december 2020

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

We kijken al 750 jaar vooruit. We houden de voeten droog en onze dijken sterk. We zorgen voor een goed waterpeil in sloten en meren, bewaken de waterkwaliteit en zuiveren het afvalwater. Zo houden we niet alleen vandaag, maar ook morgen Fryslân en het Groninger Westerkwartier veilig en leefbaar. Samen met bewoners, bedrijven en organisaties bedenken we slimme, duurzame oplossingen. Steeds op zoek naar het antwoord op die ene vraag: ‘En wat doen we morgen met water?’

 

Het cluster Projecten zorgt voor het uitvoeren van projecten (werken) met de vereiste kwaliteit, binnen de randvoorwaarden van tijd en budget. Daarbij houdt zij oog voor de omgeving en bestuurlijke en maatschappelijke gevolgen.

Binnen de cluster Projecten wordt gewerkt aan vier investeringsportfolio’s: primaire keringen, regionale keringen, inrichten watersystemen en waterketen. Elk portfolio omvat meerdere investeringsprojecten en wordt aangestuurd door een portfoliomanager. De investeringen worden gerealiseerd in het beheergebied van Wetterskip Fryslân. Daarbij is het van belang dat de belangen van ingelanden en andere partijen worden gehoord en meegewogen.

In de projectenportfolio's organiseren we uniformiteit van aanpak en realiseren we efficiëntie in begeleiding, coördinatie en administratieve inzet.


Verantwoordelijkheden

De inkoper van werken

  • adviseert de projectmanager over de vorm en de stappen van de aanbesteding van “Werken” en stelt het inkoopplan op.

  • stelt op basis van het aanbestedingsbeleid en het inkoopplan de gunningscriteria en de geschiktheidseisen op.

  • organiseert en begeleidt een (Europese) aanbesteding in de digitale omgeving (“Negometrix”) en beoordeelt inschrijvingen op de gestelde selectie- en gunningscriteria.

  • stelt het gunningsadvies op en maakt het contract gereed voor ondertekening.

  • bewaakt de voortgang van inkooptrajecten.

  • voert overleg over de te nemen maatregelen bij knelpunten of geschillen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is vaardig in adviseren en communiceren en daarnaast vaardig in het voeren van inkooptechnische correspondentie.
  • De kandidaat heeft bij voorkeur kennis van de digitale applicatie “Negometrix” en “SharePoint”.
  • De kandidaat werkt volgens de geldende kwaliteitseisen, toetst en evalueert regelmatig de kwaliteit van het werk en komt met verbetervoorstellen.
  • De kandidaat is resultaat- en klantgericht, verwerkt gegevens nauwkeurig en verricht handelingen met een grote mate van precisie.
  • De kandidaat heeft kennis van de aanbestedingswet.
  • De aangeboden kandidaat beschikt over ten minste MBO+ werk- en -denkniveau.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2020 tot 31 december 2020. Het contract kent een verlengingsoptie van een jaar. Het contract kent een opzegtermijn voor opdrachtgever en opdrachtnemer van een maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van deze offerteprocedure en de aanbestedingsprocedure voor de selectie van een bedrijf. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De interviews staan gepland op 26 maart 2020.

De Wensen

  • De kandidaat heeft ruime ervaring met Negometrix
  • De kandidaat heeft kennis en ervaring op het gebied van aanbesteden van werken conform de ARW.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met de gevraagde werkzaamheden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox