gemeente Leidschendam-Voorburg

Inkoopadviseur

gemeente Leidschendam-Voorburg

  • geen max tarief

  • Zuid-Holland

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 30 juni 2022

  • 30 september 2022

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.

De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatiegestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.

Afdeling
De afdeling Bedrijfsvoering werkt vraaggericht en levert ondersteuning en kwalitatief hoogwaardig en integraal advies aan alle afdelingen binnen de gemeentelijke organisatie. Bedrijfsvoering doet dit om er voor te zorgen dat de gemeente Leidschendam-Voorburg haar beleidsdoelen haalt binnen de beschikbare middelen en de gestelde kaders. De adviseurs van Bedrijfsvoering zijn onafhankelijk en geven professioneel advies op basis van wet- en regelgeving en bestuurlijke- en organisatiedoelen. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit zo’n 108 medewerkers.

Opdracht
Het uitvoeren van aanbestedingen van leveringen, diensten en werken met daarbij de volgende werkzaamheden:

  • Zelfstandig adviseren over verschillende inkoopvraagstukken aan de interne klant;
  • Adviseren over aanbestedingsprocedures en passende contractvormen;
  • Begeleiden van voornamelijk nationale en Europese aanbestedingstrajecten op het gebied van leveringen, diensten en werken waarvan in ieder geval een Europese aanbesteding voor:
    • Vervanging financieel systeem;
    • Multifunctionals;
    • Bouwkundig storingsonderhoud;
    • Nieuwbouw stadsbeheer (bouwteam);
    • Juridische diensten.
  • Aanbesteding aanmaken en begeleiden in Mercell Source-to-Contract, zoals: aanbestedingsdocumenten, beoordelingssheets, (raam)overeenkomsten, publicatieteksten, proces-verbaal van opening, gunningadvies, afwijzing- en gunningbrieven.

Competenties

  • Analytisch vermogen;
  • Inlevingsvermogen;
  • Overtuigingskracht;
  • Visie;
  • Initiatief.

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met aanbesteden in Negometrix Portal (duidelijk weergegeven in het cv);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met procesbegeleiding van Europese aanbestedingstrajecten.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een (semi) overheid;
  • Een afgeronde opleiding Nevi 1;
  • Een afgeronde opleiding Nevi 2;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox