Omgevingsdienst NHN
max €92 per uur
Noord-Holland
32 uur per week
01 oktober 2024
01 april 2025
Organisatie
Bij de Omgevingsdienst Noord-Holland Noord (OD NHN) werken circa 250 bevlogen en ervaren collega’s aan de opstelling van adviezen en de uitvoering van milieutaken van zestien gemeenten in Noord-Holland-Noord. Daarnaast is de provincie Noord-Holland onze opdrachtgever. We houden ons bezig met bodemkwaliteit, klimaat, natuur, milieu, duurzaamheid, energietransitie, lucht, afval, asbest externe veiligheid, zwemwater, wegen en vaarwegen.
Het vakgebied milieu, klimaat en natuur is volop in beweging en in de actualiteit. Werken bij de OD NHN staat dan ook garant voor uitdaging en dynamiek.
En dat in een open en informele werksfeer waarin van elkaar leren voorop staat: samen gaan we voor het beste resultaat. Dat maakt dat onze medewerkers de collegialiteit bij de OD NHN als zeer hoog waarderen.
OD NHN omarmt Het Nieuwe Werken (HNW) waarbij je de ruimte krijgt de taken naar eigen inzicht uit te voeren, en deels ook op een andere plek te werken. Flexibel en zelfstandig. Op die manier kun je werk en privé goed in balans brengen. Onze werkzaamheden omvatten uiteenlopende terreinen (milieu, duurzaamheid en natuur), en dat zorgt voor talloze mogelijkheden om je bij ons te ontplooien.
Wij zijn gevestigd in een modern en goed bereikbaar kantoor, vlakbij het station, uitvalswegen en het centrum van Hoorn.
Opdrachtomschrijving:
Als Inkoopadviseur ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren en projectmatig aansturen van aanbestedingsprocedures. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de kostenefficiëntie en kwaliteitsstandaarden van onze leveringen en diensten. Je adviseert over inkoopstrategieën aan het management en geeft gevraagd en ongevraagd advies over het inkoop- en aanbestedingsbeleid. Daarnaast draag je actief bij aan het professionaliseren van de inkoopfunctie en optimaliseren van de systemen.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:
Dit ben jij
De OD NHN medewerkers hebben hart voor de zaak. Wij werken met enthousiasme aan onze huidige én toekomstige doelstellingen. De OD NHN is namelijk volop in ontwikkeling. Wij zoeken dan ook een flexibele, proactieve en enthousiaste collega die graag zijn of haar tanden zet in de inkoopopgaven van onze organisatie.
Jij hebt je sporen al enigszins verdiend in de inkoop! Jij houdt van uitdagende vraagstukken, bent kritisch op je eigen handelen en je durft je hierin kwetsbaar op te stellen. Je bent een professionele denker én doener. Je hebt een mening over hoe contractbeheer en management in een organisatie georganiseerd hoort te zijn en neemt proactief je collega’s daarin mee. Je gaat gemakkelijk het gesprek aan met medewerkers en leidinggevenden in de organisatie, ook als het een stevig gesprek moet zijn. Je kunt mondeling en schriftelijk heldere inkoopadviezen geven en rapporteert aan het management over de naleving van het inkoopbeleid waaronder de rechtmatigheid van inkoop.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur;
3. Een afgeronde opleiding NEVI 1;
4. Beschikbaar uiterlijk per 1 oktober 2024 voor 32 uur per week;
5. Een maximum uurtarief van €90,- exclusief btw, inclusief woon werkverkeer en fee Flextender.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als inkoopadviseur (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met contractbeheer binnen een gemeentelijk of overheidsinstelling (20 punten);
8. Een afgeronde NEVI 2 opleiding (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met de Spend-analyse (ligt dit duidelijk toe in het cv) (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met Europese en niet Europese procedures (10 punten);
11. Aantoonbare werkervaring met Tenderned en de procedures (10 punten).
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Nader te bepalen in overleg. Deels remote.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 17 september 2024 De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk maandag 16 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox