Gemeente Haarlemmermeer

Inkomensspecialist

Gemeente Haarlemmermeer

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Recente werkervaring Minimaal 2 jaar werkervaring bij een gemeentelijke Sociale Dienst in de functie van inkomensspecialist. Opgedaan in de laatste 5 jaar.
  • HBO werk- en denkniveau (moet blijken uit cv) Bij voorkeur een opleiding op het gebied van maatschappelijk werk of sociaal juridische dienstverlening.

De Wensen

  • Recente werkervaring met Civision Samenlevingszaken en Verseon Ervaring met het werken met Civision Samenlevingszaken.
  • werkervaring Minimaal 2 jaar werkervaring bij een gemeentelijke Sociale Dienst in de functie van inkomensspecialist. Opgedaan in de laatste 5 jaar.
  • bekend met gemeentelijk beleid/beleidsregels Je bent op de hoogte ons eigen gemeentelijk beleid/beleidsregels en weet deze toe te passen in je werk
  • aanwezig op kantoor je bent in staat om ongeveer de helft van je werktijd op kantoor (Hoofddorp) te werken. Deze dagen zijn in overleg.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het gesprek wordt gekeken naar: - kennis en werkervaring in deze functie- klik met het team- beschikbaarheid kandidaat

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten