Provincie Overijssel
geen max tarief
Overijssel
24 uur per week
01 september 2020
27 november 2020
Het traject om de informatiebehoefte te bepalen voor tranche 2 (en verder) bevindt zich in de fase van het opstellen van een Impactanalyse.
De Informatie-adviseur analyseert binnen de huidige informatievoorziening kaders het volgende:
Wat zijn de gevolgen van de implementatie van de BRO registratieobjecten tranche 2 en verder voor de provincie als bronhouder en afnemer vanuit de volgende invalshoeken:
organisatie (verantwoordelijkheden)
applicaties, registraties en overige ICT-voorzieningen
Welke eenheden worden geraakt en in hoeverre worden ze geraakt?
Hoe kunnen de desbetreffende registratieobjecten het beste worden ingevoerd.
Resultaten:
Naar aanleiding van de analyse worden de volgende resultaten opgeleverd:
1. De impact van de registratieobjecten uit de (wet) BRO tranche 2 en verder.
2. Rapportage van de analyse resultaten.
3. Plan van aanpak voor het vervolgtraject: implementatie inclusief planning & begroting.
4. Startpresentatie, eindpresentatie.
Na acceptatie zal aansluitend aan deze fase de desbetreffende registratieobjecten gefaseerd worden geïmplementeerd.
Na afloop van het traject kan de Informatie-adviseur ook op andere trajecten worden ingezet.
Verantwoordelijkheden / Resultaten
De Informatie-adviseur is verantwoordelijk voor een gedragen Impactanalyse welke door de stakeholders en experts wordt onderschreven en door het programmaoverleg ‘Beleid & Realiseren’ en binnen het Portfolio overleg STIP wordt geaccordeerd.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox