Gemeente Enschede

Helpdeskmedewerker

Gemeente Enschede

De opdracht­omschrijving


Kun jij stof doen opwaaien? Heeft een IT Infrastructuur voor jou geen geheimen? Beleef jij plezier aan service verlenen aan anderen? Dan ben jij misschien wel de nieuwe helpdeskmedewerker die wij zoeken! Geïnteresseerd? Lees dan verder en reageer op deze vacature!

Wie zijn wij?
De gemeente Enschede heeft vele ambities, daaraan wordt hard gewerkt door de gemeentelijke organisatie. Wij als IT Bedrijf ondersteunen en adviseren hierbij de gemeentelijke organisatie en partners om deze ambities waar te kunnen maken. De partners die we ondersteunen zijn onder andere: Gemeentelijk Belastingkantoor Twente, Gemeente Borne, Gemeente Losser en Dimpact.


Wij zijn onderverdeeld in drie teams: Beleid en Integratie, Beheer en InformatieTechnologie & Sercices. Voor het team InformatieTechnologie & Sercices zijn we op zoek naar een helpdeskmedeweker.

Dit is jouw werkplek
Je gaat onderdeel uitmaken van het Team InformatieTechnologie & Sercices . Binnen dit team ga je aan de slag bij de helpdesk, om vragen te beantwoorden over infrastructuur en applicatielandschap van de gemeente en haar klanten te beantwoorden.

De meest voorkomende werkzaamheden zijn:
  • Jij bent het eerste aanspreek punt voor de medewerkers van de Gemeente Enschede en haar klanten;
  • Samen met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor het voorkomen/ oplossen van gebruikersproblemen en het adviseren en instrueren van onze IT-faciliteiten;
  • Jij bent mede verantwoordelijk voor het maken en bijhouden van documentatie en werkinstructies;
  • Door de juiste vragen te stellen en een perfecte diagnose te maken zullen de meeste vragen/problemen al door jou worden opgelost;
  • Telefonisch zal je veel contact hebben met de gebruikers en zorg je voor de juiste registratie van meldingen en informatie voorzieningen aan de gebruikers.

Wat vragen we van je?
  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding richting technische informatica (ICT Beheer, Technische Informatica, IT Service Management of een andere passende studie);
  • Je hebt goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt kennis en ervaring als helpdeks medewerker;
  • Je bent proactief ingesteld, klantgericht en communicatief vaardig.
Ben jij die gedreven professional die deze uitdagende werkzaamheden met ons in goede banen leidt? Dan heten we je van harte welkom als helpdeskmedewerker.
 

De Eisen

  • Kandidaat heeft kennis en ervaring als helpdeks medewerker in de afgelopen 2 jaar
  • Kandidaat heeft een afgeronde MBO opleiding bij voorkeur richting technische informatica (ICT Beheer, Technische Informatica, IT Service Management of een andere passende studie)

De Wensen

  • Kandidaat mag na 1500 gewerkte uren kosteloos worden overgenomen door de Gemeente Enschede.
  • De competenties, kennis en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. - Je hebt goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift; - Je bent proactief ingesteld, klantgericht en communicatief vaardig.
  • Kandidaat heeft ervaring met Active Directory,MS Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), MS Teams, Ivanti Workspace, Topdesk.
  • Kandidaat heeft een afgeronde MBO opleiding bij voorkeur richting technische informatica (ICT Beheer, Technische Informatica, IT Service Management of een andere passende studie)
  • Kandidaat heeft kennis en ervaring als helpdeks medewerker in de afgelopen 2 jaar
  • Er dient minimaal 1 recente referentie met contactgegevens in het CV te staan

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox