Gemeente Dalfsen

Griffiemedewerker (administratief en secretarieel)

Gemeente Dalfsen

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar in een administratieve functie op een griffie van een provincie of gemeente.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat is bereid om ’s avonds te werken indien nodig (de raad vergadert op maandagavonden).
  • Kandidaat kan ingezet worden op een opdracht van 20 uur per week. (Wens is een inzet van 24 uur per week, maar dit is afhankelijk van het tarief).
  • Kandidaat kan, indien gewenst en gevraagd, een positieve VOG afgestemd op de functie aanleveren.

De Wensen

  • Kandidaat heeft op het CV minimaal 1 relevante referentie met contactgegevens vermeld.
  • Kandidaat heeft op het CV een zelf geschreven motivatie toegevoegd.
  • Wij zijn budget gebonden. Afhankelijk van het tarief waarmee de kandidaat wordt aangeboden kan deze voor meer dan 20 uur per week worden ingezet.
  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar in een administratieve functie op een griffie van een provincie of gemeente.
  • Kandidaat heeft minimaal een opleiding op mbo niveau 4 in administratieve / secretariële richting.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Flexibiliteit, geen 9-tot-5 mentaliteit, affiniteit gemeentepolitiek, politiek-bestuurlijke sensitiviteit, samenwerken, communicatief vaardig, zelfstandig, administratief onderlegd.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten