De Ronde Venen
geen max tarief
Utrecht
36 uur per week
06 mei 2025
06 oktober 2025
Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
Opdracht
1. Ondersteunende en administratieve werkzaamheden
- Ondersteunen bij het opstellen van de concept-agenda’s van de raad en de agendacommissie, en de door de raad ingestelde commissies;
- Zorgdragen voor opnames van raadsvergaderingen;
- Uitvoeren van de logistieke procesgang van de raad, presidium, agendacommissies en voor de door de raad ingestelde commissies;
- Verzorgen van raadscorrespondentie;
- Verzorgen van de inkomende en uitgaande post, met inbegrip van ingekomen stukken;
- Aanspreekpunt voor de (leden van de) raad op facilitair vlak;
- Ondersteunen bij besluitvorming en bestuurlijke processen;
- Ambtelijk secretaris rekenkamer.
2. Informerende werkzaamheden
- Informatie (mondeling en schriftelijk) over producten/diensten van de griffie aan derden;
- Organiseren en faciliteren raadsactiviteiten;
- Beheren en onderhouden raadsinformatiesysteem en begeleiden en ondersteunen van raadsleden hierbij;
- Communiceren van procedures naar de organisatie.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox