Provincie Overijssel
max €85 per uur
Utrecht
36 uur per week
07 december 2020
15 mei 2021
De Functioneel beheerder kantoor- en werkplekautomatisering is namens de gebruikersorganisatie verantwoordelijk voor het in stand houden van de informatievoorziening van de organisatie.
Je bewaakt de continuïteit en stabiliteit van de kantoor- en werkplekautomatisering, verzorgt de gebruikerondersteuning en bent het eerste aanspreekpunt voor de gebruiker en leverancier mbt de informatievoorziening.
Het beheer omvat een breed speelveld en betreft o.a. :
Kantoor- en werkplekautomatisering applicatie Office2013 én Office365 (Word/Excel/Outlook/Powerpoint) en het documentaire managementsysteem, Werkplek: clients, beeldschermen, muizen, etc., printers en Telefonie.
Aanvulling en/of bijzonderheden:
We verwachten dat de FB-er zich snel in kan werken en zelfstandig werkt, omdat de huidige FB-ers taken te verrichten hebben in een project
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox