Gemeente Venray

Functioneel Beheerder Sociaal Domein

Gemeente Venray

De opdracht­omschrijving

 

Als Functioneel Beheerder Sociaal Domein ga je aan de slag binnen team Informatie & Automatisering (I&A). Het team zet zich dagelijks in voor de beschikbaarheid en bruikbaarheid van de informatievoorziening. De collega’s van Informatie richten zich vooral op de bruikbaarheid van onze informatiesystemen. Hierbij kun je denken aan onder andere het bieden van ondersteuning aan gebruikers en het onderhouden van contacten met (software)leveranciers. De collega’s van Automatisering richten zich vooral op de beschikbaarheid van informatiesystemen. Hierbij kun je denken aan onder andere systeembeheer, hardware onderhoud en het behandelen van ICT-meldingen.

Wat ga je doen?

Als Functioneel Beheerder ben je mede verantwoordelijk voor het beheer en de kwaliteit van de applicaties binnen het Sociaal Domein, primair gericht op Werk en Inkomen. Je zorgt ervoor dat informatie voor gebruikers goed te vinden is en je ondersteunt je collega’s bij het gebruik ervan.

Je werkt direct samen met jouw collega beheerders die momenteel het beheer doen voor de onderdelen Jeugd en Wmo.

De hoofdapplicatie die je beheert betreft de Suites voor het Sociaal Domein. Daarnaast beheer je nog een aantal verwante applicaties als Suwinet, Inlichtingenbureau etc.

Verder ga je onder andere aan de slag met:

  • Het toetsen en bewaken van de kwaliteit van applicaties en het opstellen van verbetervoorstellen;
  • Het aanpassen van de inrichting van applicaties op basis van de wensen en behoeften van gebruikers. Je houdt hierbij rekening met de bedrijfsprocessen en informatievoorziening;
  • Het toepassen van rechten volgens het autorisatieschema en het voeren van de autorisatie-administratie binnen applicaties;
  • Het bieden van ondersteuning aan gebruikers bij vragen en problemen bij het gebruik van applicaties;
  • Het opstellen van gebruikershandleidingen. Ook ben jij degene die de voorlichting, instructies en demonstraties verzorgt;
  • Het signaleren van storingen en/of incidenten en het oplossen hiervan;
  • Het volgen van nieuwe ontwikkelingen en trends. Jij blijft op de hoogte van veranderingen binnen het werkveld;
  • Het opstellen van (maatwerk) rapportages;
  • Het implementeren van updates en nieuwe releases in samenspraak met jouw collega functioneel beheerders en gebruikers;
  • Het onderhouden van contacten en het maken van afspraken met de leverancier;
  • Het meewerken in projecten gericht op het Sociaal Domein.

Kandidaatomschrijving

Wie ben jij?

We zoeken een gedreven functioneel beheerder voor Sociaal Domein die systemen én mensen begrijpt. Je spreekt de taal van de automatisering, maar ook de taal van de gebruiker. Je moet de architectuur doorzien én ‘de achterkant van de applicatie’ kennen maar ook wat de eindgebruikers ermee willen doen. Je bent goed in het duiden van gebruikersvragen en werkt oplossingsgericht. Je werkt proactief en probeert vragen zoveel mogelijk voor te zijn. Als jij goede suggesties hebt om de zaken anders aan te pakken en te verbeteren, krijg je daarvoor alle ruimte. Het zwaartepunt van de functie ligt op de onderdelen Werk en Inkomen.

De functie van wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Deze opdracht kan daarom niet worden uitgevoerd door een ZZP’er/ DGA. ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.

Thuiswerken is momenteel de norm, wanneer mogelijk zal er ook gedeeltelijk op kantoor gewerkt worden.

Interviewplanning

Gemeente Venray nodigt 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op 9 augustus. Wij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.

Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente Venray op te nemen.

Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.

Toelichting op rooster

16-24 upw

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring als functioneel beheerder binnen het sociaal domein, opgedaan in de afgelopen 4 jaar.
  • Kandidaat verklaart expliciet op cv beschikbaar te zijn op 16 augustus en uiterlijk 23 augustus.
  • Op cv aantoonbaar minimaal een erkend HBO diploma.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">Motivatie 10%<br>Ervaring 10%<br>Klik 5%
  • Op cv aantoonbaar ervaring met SQL en/of rapportagesystemen als Power-BI.
  • Op cv aantoonbaar kennis van het BISL framework.
  • Op cv aantoonbaar kennis van/ ervaring met Suit4Werk en Suite4Inkomen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox