Gemeente Venray
max €85 per uur
Limburg
24 uur per week
16 augustus 2021
30 oktober 2021
Als Functioneel Beheerder Sociaal Domein ga je aan de slag binnen team Informatie & Automatisering (I&A). Het team zet zich dagelijks in voor de beschikbaarheid en bruikbaarheid van de informatievoorziening. De collega’s van Informatie richten zich vooral op de bruikbaarheid van onze informatiesystemen. Hierbij kun je denken aan onder andere het bieden van ondersteuning aan gebruikers en het onderhouden van contacten met (software)leveranciers. De collega’s van Automatisering richten zich vooral op de beschikbaarheid van informatiesystemen. Hierbij kun je denken aan onder andere systeembeheer, hardware onderhoud en het behandelen van ICT-meldingen.
Wat ga je doen?
Als Functioneel Beheerder ben je mede verantwoordelijk voor het beheer en de kwaliteit van de applicaties binnen het Sociaal Domein, primair gericht op Werk en Inkomen. Je zorgt ervoor dat informatie voor gebruikers goed te vinden is en je ondersteunt je collega’s bij het gebruik ervan.
Je werkt direct samen met jouw collega beheerders die momenteel het beheer doen voor de onderdelen Jeugd en Wmo.
De hoofdapplicatie die je beheert betreft de Suites voor het Sociaal Domein. Daarnaast beheer je nog een aantal verwante applicaties als Suwinet, Inlichtingenbureau etc.
Verder ga je onder andere aan de slag met:
Wie ben jij?
We zoeken een gedreven functioneel beheerder voor Sociaal Domein die systemen én mensen begrijpt. Je spreekt de taal van de automatisering, maar ook de taal van de gebruiker. Je moet de architectuur doorzien én ‘de achterkant van de applicatie’ kennen maar ook wat de eindgebruikers ermee willen doen. Je bent goed in het duiden van gebruikersvragen en werkt oplossingsgericht. Je werkt proactief en probeert vragen zoveel mogelijk voor te zijn. Als jij goede suggesties hebt om de zaken anders aan te pakken en te verbeteren, krijg je daarvoor alle ruimte. Het zwaartepunt van de functie ligt op de onderdelen Werk en Inkomen.
De functie van wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Deze opdracht kan daarom niet worden uitgevoerd door een ZZP’er/ DGA. ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Thuiswerken is momenteel de norm, wanneer mogelijk zal er ook gedeeltelijk op kantoor gewerkt worden.
Gemeente Venray nodigt 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op 9 augustus. Wij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.
Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente Venray op te nemen.
Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.
16-24 upw
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox