Gemeente Hardenberg
geen max tarief
Overijssel
32 uur per week
21 juli 2025
31 december 2025
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Hardenberg mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Hardenberg. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".
Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.
We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Opdracht
De gemeente zoekt een ervaren functioneel beheerder voor het financiële systeem SAP (iFinanciën van PinkRoccade). In deze rol ben jij de cruciale schakel tussen de gebruikersorganisatie (o.a. financiële administratie, fin. beheer, controllers, fin. adviseurs en financieel beleid) en ICT/leverancier. Je zorgt ervoor dat het systeem optimaal aansluit op de bedrijfsprocessen, beheert functionele wijzigingen en borgt de continuïteit van het systeemgebruik.
Je draagt bij aan de inrichting, optimalisatie en (door)ontwikkeling van het financiële systeem. Daarnaast geef je gebruikersinstructies, beheer je autorisaties, bewaak je de aansluiting op wet- en regelgeving (zoals BBV, AVG) en geef je advies bij systeem upgrades en releases. Je werkt zelfstandig, maar nauw samen met applicatiebeheer/ICT, leveranciers en gebruikersgroepen.
Bij deze opdracht zijn de volgende resultaten aan verbonden
In deze rol werk jij zelfstandig en volgens de afgesproken resultaten en planningen. Je handelt binnen de gestelde gedragsregels, protocollen en veiligheidsvoorschriften van de opdrachtgever.
Gemeente Hardenberg stelt een laptop en telefoon beschikbaar voor veilige en continue toegang tot systemen.
Competenties
De ideale kandidaat beschikt over de volgende competenties;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox