Provincie Noord-Brabant

Functioneel beheerder microsoft 365 met accent op adoptie

Provincie Noord-Brabant

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring systemen Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen, plannen, ontwerpen, optimaliseren en implementeren van Microsoft 365-producten, waarbij kandidaat beschikt over een goede functionele productkennis en onderliggende technische facetten begrijpt. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring als functioneel beheerder Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder met adoptie en verandermanagement. Dit bij voorkeur bij een (overheids)organisatie van minimaal 500fte. Dit blijkt uit het CV.
  • Opleidingsachtergrond Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van ICT, en over een certificaat Microsoft 365 Fundamentals. Het is een pre als je ook minimaal 1 of meer certificaten hebt van ITIL, Prince2, Scrum/Agile of DevOps. Dit blijkt uit het CV.

De Wensen

  • Werkervaring systemen Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen, plannen, ontwerpen, optimaliseren en implementeren van Microsoft 365-producten. Dit blijkt uit het CV.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld: 1) De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten. 2) Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten. 3) Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar: maximaal 10 punten (denk hierbij ook aan goede voorbereiding, motivatie, pro-activiteit, kennis van de provinciale werkzaamheden en actualiteiten). Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe. We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.
  • Opleidingsachtergrond Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van ICT, en over een certificaat Microsoft 365 Fundamentals. Het is een pre als je ook minimaal 1 of meer certificaten hebt van ITIL, Prince2, Scrum/Agile of DevOps. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring als functioneel beheerder Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder met adoptie en verandermanagement. Dit bij voorkeur bij een (overheids)organisatie van minimaal 500fte. Dit blijkt uit het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten