Veiligheidsregio Utrecht
geen max tarief
Utrecht
36 uur per week
25 februari 2025
25 mei 2025
Organisatie
Wij dragen bij aan veiligheid. Elke dag weer, steeds beter.
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s van risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.
‘Wij dragen bij aan veiligheid. Elke dag weer, steeds beter.’ Dat is waar we voor staan. Onze ambitie blijft ongewijzigd, maar heeft de afgelopen jaren wel een andere lading gekregen.
De gehele afdeling Informatiemanagement & ICT Beheer bevindt zich in een ontwikkeltraject dat aansluit op de organisatie brede ontwikkelkoers die is ingezet. Je leest hier meer over in de Bestuursagenda VRU 2024-2027. Onze ontwikkelkoers geeft richting, maar nog niet alles ligt in beton gegoten. We hebben onze thema’s bepaald en de organisatie en onze afdeling zijn volop in ontwikkeling. Het realiseren van de ambitieuze ontwikkelagenda van de VRU vraagt veel betrokkenheid, initiatief en innovatie van het ICT domein.
De afdeling Informatiemanagement & ICT Beheer (40 professionals) is verantwoordelijk voor het beheer op het huidige digitale domein van de VRU (software en hardware, steeds meer als SAAS dienst) en de ontwikkeling naar een steeds meer digitale wereld met accurate en veilige beschikbare informatie. Samen met je functioneel beheer collega’s behoor je tot het team ICT Beheer. Gezamenlijk leveren jullie een actieve bijdrage aan beheer en de ontwikkeling van de IT oplossingen van de VRU. Je hebt veel contact met de gebruikers organisatie en ook met leverancier & partners.
Opdracht
Werkzaamheden bestaan uit functioneel beheer werkzaamheden en nazorg van wijzigingen en updates van onze Enterprise Service Management applicatie Axxerion (voor Materieel&Logistiek, Facilitaire Zaken en ICT Servicedesk).
Je adviseert proceseigenaren over inrichtingskeuzes en processtappen; Je vertaalt business-wensen in wijzigingen en realiseert deze (met collega’s en partners); je stelt een testplan op en test de oplossing; je lost incidenten op; Je bewaakt de koppelingen en interfaces; Je onderhoudt contracten en contacten met leveranciers, je bent de regisseur in je domein, zowel intern als extern. Je onderzoekt continu hoe de toepassingen is jouw domein beter kunnen draaien en houdt daarbij rekening met de geldende regelgeving, bijvoorbeeld AVG, BIO, WOO; Je levert ook een bijdrage in landelijke netwerken.
Competenties
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Overige informatie
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox