Gemeente Breda

Functioneel beheerder AFAS Insite/Profit

Gemeente Breda

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding in de richting van ICT. Dit moet blijken uit het cv
  • Uw kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring als (functioneel) beheerder van AFAS. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is minimaal 24 uur per week beschikbaar. Dit moet blijken uit het cv.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft kennis van TopDesk. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Je bent klantgericht en klantvriendelijk - Je bent van nature accuraat en beschikt over een analytisch vermogen - Je schakelt snel tussen verschillende taken. - Je bent bereid om over te werken als de situatie erom vraagt flexibel. - Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. - Je bent iemand die zich, in een relatief korte tijd, kennis van de organisatie eigen kan maken. De datum 25-6-2021 is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 5 jaar ervaring als functioneel beheerder. Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten