Gemeente Breda

Functioneel beheerder afas

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Introductie

Ben jij iemand die processen snel doorgrondt en graag slimme oplossingen aandraagt? Dan is dit jouw moment. We staan voor een aantal grote automatiseringsvraagstukken en zoeken een collega die met een frisse blik meedenkt, adviseert en impact maakt op hoe wij werken.

Wat ga je doen?

  • Je bent samen met collega’s verantwoordelijk voor het beheer en/of het onderhoud van AFAS.
  • Je denkt mee over de afstemming tussen werkprocessen en het applicatielandschap.
  • Je ondersteunt gebruikers, configureert, lost applicatievraagstukken op en geeft richtlijnen en adviezen voor het gebruik van de applicaties in de diverse processen.
  • Je richt processen in en beheert deze processen.
  • Je doet alles om je (interne) klanten van de beste service te voorzien.

Wat bieden wij?

Werken bij de Gemeente Breda is werken in een stad met ambities. We denken vooruit en maken mogelijk. Voor onze inwoners én voor onze medewerkers.

Wie zijn wij?
Team Functioneel- & Applicatiebeheer is onderdeel van de afdeling Regie, Data & Informatie. Hier werkt ons team van beheerders (60 personen), over alle grenzen van de verschillende organisatieonderdelen van de gemeente heen.
Wij zorgen voor de continuïteit en kwaliteit van de (kern)applicaties en de integratie van de systemen. Het is een enorme uitdaging, maar wij doen het met veel enthousiasme! Op onze afdeling staat iedereen voor elkaar klaar. We geloven er in dat vele handen licht werk maken.

De Eisen

  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2024 is vastgesteld op € 233.000. Voor de topfunctionarissen zonder dienstbetrekking is de hoogte van het bezoldigingsmaximum gekoppeld aan de duur van de functievervulling in kalendermaanden. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 30.800 per maand voor de eerste zes maanden en € 23.400 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2024 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 221. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is aangesloten bij een AFAS partner.
  • Uw kandidaat is akkoord om minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Vaste dag op kantoor is dinsdag en de 2de dag is in overleg. Dit moet blijken uit het cv

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde WO opleiding. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Je weet een procesvraagstuk snel te doorgronden en te vertalen naar een passende functionele inrichting van systemen. - Je bent een teamspeler, communiceert helder in het Nederlands en werkt prettig samen met zowel collega’s als stakeholders. - Je bent stressbestendig, hebt een goed analytisch vermogen, werkt gestructureerd en denkt oplossingsgericht, ook als de druk oploopt of prioriteiten verschuiven. - Je hebt ervaring met Agile werken en projectmatig werken, en krijgt energie van het continu verbeteren van processen en systemen. De week van 9 juni is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring als Functioneel Beheerder AFAS of (Implementatie) Consultant AFAS. Dit moet blijken uit het cv
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
10 juni 2025 om 06:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox