Gemeente Schagen

Functioneel beheerder afas

Gemeente Schagen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Overeenkomst Het betreft een raamovereenkomst. Aanbieder is in staat een gelijkwaardige vervanger aan te bieden bij afwezigheid/uitval van de aangeboden kandidaat.
  • Opleiding Kandidaat is officieel dienstverlenend partner voor AFAS Software voor wat betreft implementatie, optimalisatie en beheer van AFAS Payroll of is gecertificeerd AFAS Expert
  • Werkervaring Kandidaat heeft 3 jaar relevante werkervaring met complexe HRM inrichting in Afas Referentie vereist

De Wensen

  • Werkervaring Kandidaat heeft > 3 jaar relevante werkervaring met complexe HR inrichting in Afas. Dit blijkt uit het CV
  • Werkervaring Kandidaat heeft > 3 jaar relevante ervaring met het inrichten van Afas Profit, Insite, Afas Outsite en Afas Pocket App. Dit blijkt uit het CV
  • Werkervaring Kandidaat heeft relevante werkervaring als Afas specialist op het gebied van HRM Payroll bij een middelgrote gemeente.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens de interviews toetsen we of de werkervaring aansluit op de uit te voeren werkzaamheden, of er sprake is van een actueel kennisniveau alsmede de gewenste competenties.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten