Gemeente Leiden

Functioneel beheerder

Gemeente Leiden

De opdracht­omschrijving


Vanwege tijdelijk uitval binnen het functioneel beheer team sociaal domein is gemeente
Leiden op zoek naar een Functioneel beheerder.

Het functioneel beheer van de applicaties waar de 4 regiogemeenten mee werken, is
centraal ondergebracht bij afdeling IV-operatie van de gemeente Leiden. Binnen deze
afdeling zijn er 4 functioneel beheer teams. Als functioneel beheerder kom je straks te
werken in het team domein sociaal.

Op hoofdlijnen gaat het om de volgende werkzaamheden:
• Het uitvoeren van het dagelijks beheer van Allegro en alle daar aan gerelateerde
toepassingen waarvoor het in gebruik is
• Je analyseert vragen en problemen van o.a. gebruikers en draagt bij aan de
oplossing ervan
• Daarnaast begeleid je de implementatie van functionele wijzigingen
• Je stemt de werking van de informatiesystemen af op zowel de interne als de
externe wensen
• Je adviseert over oplossingen van informatievraagstukken en beheert de
systeemtabellen
• Je organiseert en faciliteert de testactiviteiten en voert eventueel
testwerkzaamheden uit
• Je bewaakt de consistentie ten aanzien van autorisatieprofielen
• Je beheert de functionele systeemdocumentatie en stelt deze eveneens op
• Daarnaast beheer je handleidingen en beschrijvingen van functionele
systeemcomponenten
• Je treedt op als intermediair tussen de gebruikersorganisatie, de IV-organisatie en
de leverancier(s). Je inventariseert en specificeert de gewenste en/of
noodzakelijke aanpassingen van systemen
• Ook denk je actief mee met de eindgebruikers en komt met eigen initiatieven om
tot oplossingen te komen
• Het adviseren hoe het beheer van Allegro te verbeteren en te zorgen dat deze
verbeteringen worden doorgevoerd
• Je bouwt rapportages in de applicatie Cognos

De medewerkers werken 2 dagen op kantoor en 2 dagen thuis bij een fulltime
dienstverband. Meer op kantoor werken mag, 2 dagen op kantoor werken is het
minimum. Bij thuiswerken vindt afstemming plaats via Microsoft Teams.














Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Eis 2 Minimaal 1 jaar werk ervaring als functioneel beheerder binnen Sociaal Domein.
  • CV en Motivatiebrief: Inschrijver levert hier het CV en de motivatiebrief aan.
  • Eis 1 HBO werk- en denkniveau.
  • Eis 3 (Uiterlijke) startdatum op 15 oktober 2024 voor de gevraagde uren

De Wensen

  • Subgunningscriterium 1: CV en motivatiebrief Inschrijver dient een CV en Motivatiebrief te overleggen, waarin de opleiding(en), werkervaring en toelichting van de aangeboden kandidaat staat beschreven. De aanbestedende dienst wenst in deze documenten in ieder geval de volgende aspecten terug te zien: Ervaring met het maken van rapportages met Cognos; Ervaring in het werken met Topdesk is een pré. Ervaring/Kennis met het beheren van de applicatie Allegro is een pré. Het CV mag maximaal drie (3) A4 zijn en de motivatiebrief één (1) A4 in lettertype Arial 10 bestaan. Dit is inclusief Bijlagen. Bij het overschrijden van het maximale aantal pagina’s, wordt alleen het maximale aantal pagina’s beoordeeld.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox