Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel
max €60 per uur
Friesland
24 uur per week
01 januari 2021
31 december 2021
Primaire taken
Het ontvangen van (standaard)verzoeken / gebruikerswensen over SharePoint-functionaliteiten en deze inrichten, na overleg met ICT en/of IM- collega’s. Voorbeelden hiervan zijn het aanmaken en aanpassen van team- en projectensites en het fungeren als eerste aanspreekpunt hiervoor.
Het ontvangen van vragen over Teams-functionaliteiten, het ondersteunen van gebruikers in het slim gebruik ervan en het digitaal werken verder aanjagen.
Aanvullende taken:
Het onderzoeken welke mogelijkheden Office 365 biedt, wat aansluit bij onze ontwikkelrichting en Informatiestrategie, en deze op gebruiksvriendelijke wijze implementeren.
Overleg voeren met de ICT-collega’s welke mogelijkheden er zijn voor het modern en efficiënter inrichten van (nieuwe) functionaliteiten op het snijvlak van de helpdesk, digitaal (samen)werken, gebruikerswensen en technieken. Dit op enthousiaste wijze aanjagen, uitproberen en implementeren.
De kandidaat is het eerste aanspreekpunt voor de organisatie en haar gebruikers als het gaat om Microsoft Teams en SharePoint vragen.
Heeft uitgebreide kennis van de mogelijkheden binnen SharePoint en Teams en de beschikbare apps om het flexibel (thuis)werken en vergaderen nog slimmer te organiseren. Inzicht in de gebruikersomgeving, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie, en de behoeften van gebruikers. Voor deze functie is een servicegerichte en vernieuwende instelling erg belangrijk! Communiceert gemakkelijk met gebruikers en andere collega's. Is tegelijk ook nauwkeurig en zelfstandig.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox