Opdrachtomschrijving
Als functioneel applicatiebeheerder telefonie ben jij de expert binnen het verbeterteam voor telefonie. In dit project streven we ernaar het maximale uit onze telefonieoplossing te halen en te zorgen voor een optimale dienstverlening. Je werkt nauw samen met collega's uit het verbeterteam om de oplossing naadloos aan te sluiten op andere applicaties en een uitstekende gebruikerservaring te bieden. Dat maakt deze opdracht uitdagend!
Oké, klinkt interessant, maar wat ga ik dan precies doen?
Concreet ga je aan de slag met:
- Identificeren van verbetermogelijkheden en aanbevelingen doen voor het optimaliseren van de telefonieoplossing en het gekoppelde klantcontactsysteem;
- Toetsen van verbeterinitiatieven uit het verbeterteam op haalbaarheid en vertalen naar functionaliteiten binnen de oplossing door een nauwe samenwerking collega's van ICT en de leveranciers;
- Implementeren (en het documenteren) van verbeteringen voor optimaal gebruik van de verschillende applicaties;
- Implementeren (en het documenteren) van verbeteringen van de informatievoorziening door een verbeterde inrichting van de kennisbank;
- Enthousiasmeren van de gebruikers door te laten zien in trainingen en workshops hoe het gebruik ervan het werk gemakkelijker kan maken;
- Ontwikkelen van gebruikershandleidingen over de telefonieapplicaties en pro-actief communiceren over nieuwe functionaliteiten.
- Mede regie voeren over incidenten-, wijzigingen- en probleembeheer over de telefonie-oplossing door nauw samen te werken met andere functioneel applicatiebeheerder beheerders, teams, leveranciers en gebruikers.
Kandidaatomschrijving
Je hebt/bent:
- Minimaal hbo werk- of denkniveau;
- Klantgerichte mindset om te streven naar optimale gebruikerservaring en dienstverlening;
- Analytisch vermogen om de complexiteit te begrijpen en op basis daarvan het probleem te ontleden om te komen tot een duurzame oplossing;
- Kennis met het beheren en configureren van telefonie applicaties, zoals Mitel, MiCollab, JOIN klantcontact is een pré.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.