Nederlandse Spoorwegen
max €85 per uur
Utrecht
36 uur per week
09 oktober 2023
09 april 2024
Dit ga je doen
NS zoekt een collega die tijdelijk meedraait in het functioneel (applicatie)beheerteam dat contactcenterdienstverlening levert aan NS Klantenservice. Met en voor de zogenoemde business- en IT teams werken we aan instandhouding, verbetering en doorontwikkeling van de IT-functionaliteit die nodig is om de reiziger in contact te brengen met onze klantadviseurs.
De komende tijd staan we voor de uitdaging om een nieuwe Omnichannel Multichannel Platform te implementeren én tot het moment van livegang de bestaande applicaties optimaal beschikbaar te houden.
Met de kennis die jij meebrengt ondersteun je de NS collega’s bij het beheren van de bestaande applicaties en de dagelijkse operationele processen.
Belangrijke taken en verantwoordelijkheden zijn:
Je draagt bij aan het nakomen van de afspraken die het team heeft ten aanzien van beschikbaarheid van applicaties en afhandeltijden van incidenten/aanvragen.
Hier ga je werken
De missie van NS is telkens meer reizigers veilig, op tijd en comfortabel te vervoeren. En dat alles via aantrekkelijke, gastvrije stations, waar je behalve voor je treinreis ook voor extra services terecht kunt. Met circa 11.000 medewerkers, van machinist tot conducteur, van logistiek medewerkers tot marketeers op kantoor, met z’n allen proberen we hier dagelijks ons steentje aan bij te dragen.
Misschien volg je NS al op Facebook, Instagram of Twitter, we zijn namelijk één van de grootste Twitter-accounts van Nederland. Onze 800 collega’s van klanteNService staan altijd klaar voor de reiziger, 24 uur per dag zelfs! In een jaar hebben ze via alle kanalen ongeveer 4 miljoen contacten met klanten. Onze operatie vindt plaats in Utrecht, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Suriname. Jouw vaste plek is in Utrecht.
Het functioneel applicatiebeheerteam KCT ondersteunt KlantenService door het aanbieden/beheren van 8 verschillende klantContactApplicaties. Ook speelt het team een belangrijke rol in het contact met andere NS IT teams die door Klantenservice gebruikte Applicaties leveren.
Dit zijn de eisen
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox