Nederlandse Spoorwegen

Functioneel Applicatiebeheerder

Nederlandse Spoorwegen

De opdracht­omschrijving

 

Dit ga je doen

NS zoekt een collega die tijdelijk meedraait in het functioneel (applicatie)beheerteam dat contactcenterdienstverlening levert aan NS Klantenservice. Met en voor de zogenoemde business- en IT teams werken we aan instandhouding, verbetering en doorontwikkeling van de IT-functionaliteit die nodig is om de reiziger in contact te brengen met onze klantadviseurs.
De komende tijd staan we voor de uitdaging om een nieuwe Omnichannel Multichannel Platform te implementeren én tot het moment van livegang de bestaande applicaties optimaal beschikbaar te houden.
Met de kennis die jij meebrengt ondersteun je de NS collega’s bij het beheren van de bestaande applicaties en de dagelijkse operationele processen.
Belangrijke taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • In goed contact zijn met de interne klanten; je weet wat voor hen belangrijk is als het gaat over het gebruik van de contactcenterapplicaties en helpt het team om daar zo goed mogelijk op in te spelen
  • Je brengt gedegen kennis in op het gebied van onze bestaande klantcontactapplicaties: je hebt veel ervaring met Genesys PureConnect , goede kennis van Verint WFO is een pre
  • Je ondersteunt het team in de dagelijkse operatie waarin we incidenten en gebruikersvragen oppakken en af (laten) handelen
  • Waar nodig breng je je kennis van de huidige applicaties in om bij te dragen in de migratie naar de nieuwe omgeving
  • Je draagt bij aan het up-to-date en compleet houden van de beheeromgeving
  • (laten) uitvoeren van configuratiechanges in de door KlantContactTeam beheerde applicaties (specificeren van changes, inplannen en gecontroleerd live brengen in Productie)

Je draagt bij aan het nakomen van de afspraken die het team heeft ten aanzien van beschikbaarheid van applicaties en afhandeltijden van incidenten/aanvragen.

Hier ga je werken

De missie van NS is telkens meer reizigers veilig, op tijd en comfortabel te vervoeren. En dat alles via aantrekkelijke, gastvrije stations, waar je behalve voor je treinreis ook voor extra services terecht kunt. Met circa 11.000 medewerkers, van machinist tot conducteur, van logistiek medewerkers tot marketeers op kantoor, met z’n allen proberen we hier dagelijks ons steentje aan bij te dragen.
Misschien volg je NS al op Facebook, Instagram of Twitter, we zijn namelijk één van de grootste Twitter-accounts van Nederland. Onze 800 collega’s van klanteNService staan altijd klaar voor de reiziger, 24 uur per dag zelfs! In een jaar hebben ze via alle kanalen ongeveer 4 miljoen contacten met klanten. Onze operatie vindt plaats in Utrecht, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Suriname. Jouw vaste plek is in Utrecht.

Het functioneel applicatiebeheerteam KCT ondersteunt KlantenService door het aanbieden/beheren van 8 verschillende klantContactApplicaties. Ook speelt het team een belangrijke rol in het contact met andere NS IT teams die door Klantenservice gebruikte Applicaties leveren.

Dit zijn de eisen

  • Minimaal Hbo werk- en denkniveau 
  • Minimaal 5 jaar ervaring met, en grondige kennis van (configuren van), Genesys PureConnect
  • Ervaring en kennis van Verint WFO is een pre
  • Kennis van telefonie infrastructuren en producten van telefoniediensten
  • Kennis van en ervaring met meldkamerprocessen en -tooling is een pre
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel in woord als schrift
  • Kennis van en ervaring met Lean en Agile/scrum is een pre
  • Kennis van en ervaring met het werken volgens ITIL, BiSL, ASL is een pre

Op NS kun je rekenen

Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal Hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar ervaring met, en grondige kennis van (configuren van), Genesys PureConnect
  • Ervaring en kennis van Verint WFO
  • Kennis van telefonie infrastructuren en producten van telefoniediensten
  • Je hebt een uitstekende beheersing (zowel mondeling als schriftelijk) van de Nederlandse taal.

De Wensen

  • Kennis van en ervaring met meldkamerprocessen en -tooling is een pre
  • Kennis van en ervaring met Lean en Agile/scrum is een pre

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox