Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Frauderisico analist

Gemeente Utrechtse Heuvelrug

De opdracht­omschrijving

Fraude analist

Je komt te werken bij het team Verbijzondere Interne Controle

Wat zijn je werkzaamheden?

De kandidaat dient de navolgende werkzaamheden zelfstandig te kunnen uitvoeren:
•    Opstellen frauderisico-analyse. Hieronder wordt verstaan: fraude, corruptie, misbruik en oneigenlijk gebruik in een gemeentelijke omgeving;
•    Inventariseren frauderisico’s;
•    Voorstellen van beheersmaatregelen om risico’s te voorkomen of verkleinen;
•    Opstellen documentatie waaronder beschrijvingen en rapportageformats e.d;
•    Goede overdracht aan de organisatie, zodat dit in de toekomst zelf gedaan kan worden.

Wat vragen wij van je?
•    Je beschikt minimaal over een HBO opleiding, bij voorkeur WO-opleiding zoals RA en RO;
•    Kennis en minimaal 2 jaar ervaring op het gebied van fraudeanalyse bij gemeentes;

Welke competenties heb je?
•    Je werkt goed zelfstandig en samen met anderen; 
•    Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
•    Je werkt gestructureerd en planmatig;
•    Gevoel voor werken in een politiek-bestuurlijke omgeving
•    Resultaatgericht werken
•    Vindt de weg snel in de organisatie
•    Je bent praktisch en pro-actief ingesteld;
 
Wij bieden een prettige werkomgeving met een ontwikkelgerichte en samenwerkende werkcultuur. Een plezier om in te werken en betekenis in te hebben! 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je beschikt over een relevante HBO/WO opleiding
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als frauderisico analist bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met het uitvoeren van frauderisico analyses
  • Het maximum tarief is €110,- Aanbiedingen tegen een hoger tarief worden niet in behandeling genomen

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over een WO-opleiding zoals RA en RO;
  • De gesprekken vinden plaats op woensdag 8 januari in de middag. Hier graag rekening mee houden.
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als frauderisico analist bij een middelgrote gemeente in de afgelopen 5 jaar
  • In een gesprek wordt getoetst in hoeverre de kandidaat voldoet aan de beschreven competenties: • Je werkt goed zelfstandig en samen met anderen; • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden; • Je werkt gestructureerd en planmatig; • Gevoel voor werken in een politiek-bestuurlijke omgeving • Resultaatgericht werken • Vindt de weg snel in de organisatie • Je bent praktisch en pro-actief ingesteld;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox