Gemeente Nijmegen

Financieel Medewerker Uitkeringsadministratie

Gemeente Nijmegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2023 tot en met 31 december 2023 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met maximaal 4 keer 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar minimaal opleiding op MBO- niveau op financieel- administratief gebied.
  • Minimaal 2 jaar recente ervaring (sinds 2020) met het automatiseringssysteem GWS-4all.
  • Minimaal 2 jaar recente ervaring (sinds 2020) met relevante wet- en regelgeving binnen het veld van de sociale zekerheid.

De Wensen

  • Kennis van de Participatiewet; Geef twee voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 20%.
  • Ervaring met geautomatiseerde financiële systemen. Geef twee voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 15%.
  • Ervaring in gespreksvoering met klanten. Geef twee voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 15%.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten