Gemeente Nijmegen
max €75 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 oktober 2023
31 december 2023
Opdracht omschrijving
Bureau Uitkeringsadministratie is een onderdeel van de afdeling Zorg en Inkomen. Op tijd en accuraat verwerken van de financiële mutaties zorgt voor onder andere rechtmatig verstrekken van de uitkeringen. Dat doen we niet alleen door middel van administratieve taken, maar ook door tijdig uitkeringsgerechtigden (telefonisch) te benaderen.
De huidige inhuur zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht.
Verantwoordelijkheden
Als financieel medewerker Uitkeringsadministratie bent je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het tijdig en juist uitbetalen van de uitkeringen. Je verricht onderzoek met betrekking tot inkomsten van de burger, je rapporteert en verwerkt inkomsten met het oog op een rechtmatige maandelijkse verstrekking van de uitkering. Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen. Tot slot heb je contacten met klanten en ben je een vraagbaak voor in- en externe relaties op het
gebied van financieel-administratieve verwerking.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox