Natuurgrenspark De Groote Heide

Financieel medewerker interreg vi

Natuurgrenspark De Groote Heide

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

BGTS Natuurgrenspark De Groote Heide heeft onlangs een Interreg VI subsidie toegekend gekregen. Hiervoor zijn wij op zoek naar een ervaren financieel medewerker.
De financieel medewerker is het aanspreekpunt op het gebied van financiën en is contactpersoon voor de partners en het Interreg secretariaat.

De financieel medewerker zorgt voor een doeltreffende, correcte en coherente financiële monitoring, evaluatie en verslaggeving over de gezamenlijke activiteiten en de controle van de cofinanciering van de partners voor de gezamenlijke activiteiten.
De verantwoordelijkheden en taken van de financieel medewerker zijn:
- het uitvoeren (in tijd en inhoudelijk) van alle activiteiten;
- het toezicht op de activiteiten van de partners en hun verplichtingen;
- het toezicht houden op de financiën van dit deel van het project (incl. de eventuele declaraties van partners;
- het halfjaarlijks rapporteren van de inhoudelijke voortgang van de activiteiten op financieel gebied;
- het mee voorbereiden van de PCG-vergaderingen;
- het ondersteunen van eventuele wijzigingsverzoeken (m.n. op financieel gebied);
- het zorgdragen voor de goede afsluiting van het project;
- adviesrol met betrekking tot projectadministratie, financiële voortgang en risico’s richting de partners.
- adviseren omtrent kostenplannen, financieringsplannen, aankopen.

Dit in overleg en samenspraak met de projectmanager/coördinator.

Kandidaatomschrijving

Voor deze opdracht heeft de BGTS het doel een kwalitatief geschikte kandidaat te vinden die voor de rol van financieel-medewerker binnen de PV de gestelde taken kan uitvoeren en verantwoordelijkheden kan dragen.

Deze kandidaat heeft ruime ervaring met de financiele administratie van bij voorkeur(Europese) subsidieprogram
ma's 
De ideale kandidaat heeft:
- minimaal HBO niveau (of vergelijkbaar)
- bij voorkeur ruime kennis van subsidietrajecten
- werkt zeer secuur
- goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
- een hands-on mentaliteit
- Is een ster in het bewaken van deadlines



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleidingsniveau De kandidaat heeft minimaal HBO-niveau of vergelijkbaar.
  • Werkervaring De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring met financiële verantwoording. Referentie vereist

De Wensen

  • Kennis De kandidaat heeft bij voorkeur ruime kennis op het gebied van financiële verantwoording binnen subsidieprogramma's
  • Software kennis De kandidaat heeft meerjarige, recente ervaring met het financiële pakket van Exact.
  • Inzetbaarheid De kandidaat is vanaf 1 april 2024 gemiddeld minimaal 4 uur per week inzetbaar.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en de gewenste competenties.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox