gemeente Smallingerland

Financieel Consulent / Administrateur

gemeente Smallingerland

De opdrachtĀ­omschrijving

Opdracht omschrijving

Het team Sociaal Ondersteunend bestaat uit circa 45 medewerkers en heeft voor het sociaal domein de volgende taken: het voeren van de administratie voor Jeugd, WMO en P-wet, toezicht en handhaving, verhaal en terugvordering, kwaliteitszorg, business control, bezwaar en beroep, financieel beleid en de financiële administratie. 

Als financieel administrateur/consulent ben je verantwoordelijk voor het budgetbeheer en de juiste uitvoering van de financieel administratieve processen binnen het sociaal domein. Je bent aanspreekpunt voor teammanagers en budgethouders binnen het sociaal domein en hebt daarbij een informerende en adviserende rol.


Verantwoordelijkheden

Je beheert en optimaliseert de financiële informatievoorziening ten behoeve van de teams binnen het sociaal domein. Ook draag je mede zorg voor de gegevensverzameling en verwerking ten behoeve van managementrapportages, begroting en jaarrekening. Je verricht daarbij nadere analyses en voert overleg met betrokkenen (zoals de collega's bij team Financiën).

Je signaleert verder knel- en aandachtspunten in de administratieve verwerking en inrichting en lost deze op. Verder zorg je voor een goede aansluiting tussen de administratie in Key2Financiën en de sub-administratie in de Suite voor Sociaal Domein. Andere werkzaamheden zijn o.a. de aangifte van de loonbelasting en het jaarwerk met betrekking tot de Participatiewet.

Je vervangt en ondersteunt eveneens collega's die zich bezig houden met de financiële administratie van de Jeugdwet en de WMO.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. tot en met 30 april 2023 voor 24 tot 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Financieel Consulent
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • MBO
  • Financieel consulent of gelijksoortig
  • Excel, Key2FinanciĆ«n, Ervaring in sociaal domein

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox