gemeente Utrecht

Financieel adviseur eu-subsidies

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving


Goed om te weten:
Enthousiast geworden om als Financieel Adviseur aan de slag te gaan voor de gemeente Utrecht? Reageer dan uiterlijk 10 december 2025. De selectie staat gepland in de week van 15 december. Je start is voorzien op zo kort mogelijke tijd daarna.

Voor deze opdracht geldt er een verscherpte integriteitsscreening welke door een externe partner wordt uitgevoerd. De uitkomst van het onderzoek is bepalend voor de definitieve opdrachtverstrekking. 

Het opvragen van referenties kan in een latere fase onderdeel zijn van de procedure.

De weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag bepaalt de rangorde van de offertes op basis van prijs en kwaliteit. Hierbij hanteren we een weging van circa 25% voor het geoffreerde tarief. De kwaliteit voor circa 75%.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. 
 
Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen. 

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd. 
 
De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beëindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend. 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo- of wo-opleiding in een financieel of bedrijfskundig domein?

De Wensen

  • Beschrijf kort een (EU-)project waarvoor je financieel verantwoordelijk was: welke rol had je, hoe borgde je auditbestendigheid en welke systemen gebruikte je?
  • Je hebt aantoonbare ervaring met financieel beheer van door de EU gefinancierde projecten?
  • Heb je ervaring met het voeren van financiële projectadministratie in SAP?
  • Heb je ervaring met financiële audits en het voorbereiden van auditbestendige documentatie?
  • Hoeveel jaar ervaring heeft u met EU-projectfinanciën (bijv. AMIF, ESF, Horizon, UIA)?
  • Hoe beoordeel je je kennis van SAP binnen financiële projectadministratie?
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.
  • Kun je een voorbeeld geven van een situatie waarin je financiële risico’s in een project tijdig heeft gesignaleerd en welke acties je daarop hebt uitgezet?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox