Gemeente Drimmelen

Financieel administratief medewerker

Gemeente Drimmelen

De opdracht­omschrijving

Financieel administratief medewerker

Je beheert samen met de collega’s van het cluster Financiën de financiële administratie van de gemeente Drimmelen. Je hebt een breed takenpakket, maar je belangrijkste taak is het registreren en in de workflow brengen van inkomende facturen. Daarnaast ben je ook medeverantwoordelijk voor het aanmaken van betaalbatches en het uitvoeren van betalingen via de bank en het boeken van de mutaties op bankafschriften. Ook verwerk je handmatige debiteurenfacturen, memoriaal boekingen en correctieboekingen. Het kunnen denken in journaalposten (weten wat je doet in de boekhouding) is een vereiste. Je voert controles uit op tussenrekeningen, draait op verzoek rapportages uit (bijvoorbeeld een overzicht van een crediteur) of levert stukken aan voor de accountant.

Waar zijn we naar op zoek?
Een afgeronde HBO opleiding. We waarderen een creatieve en meedenkende houding, zoals ‘waar kan het beter of efficiënter? Voor deze functie dien je de Nederlandse taal goed te beheersen in woord en geschrift. De workflow voor het in route brengen van facturen bestaat uit verschillende stappen. Je raakt hier snel in thuis als je beschikt over een goede dosis digitale vaardigheden. Je verricht je werk op een accurate manier en je hebt oog voor het resultaat. Flexibiliteit is ook gewenst.

De Eisen

  • De kandidaat beschikt over een eigen telefoon en laptop voor het uitvoeren van de werkzaamheden.
  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding bedrijfskunde, accountancy of controlling. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als financieel medewerker. Dit moet blijken uit het CV.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als financieel medewerker binnen de Gemeente in de afgelopen 5 jaar. Dit moet blijken uit het cv.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum (18 november 2024) te starten met de opdracht?

De Wensen

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor 24 uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 5 jaar ervaring als financieel medewerker. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft werkervaring in een overstijgende functie bij een gemeente in de laatste 5 jaar. Dit moet blijken uit het CV.
  • Uw kandidaat heeft kennis van SAP. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden en incasseringsvermogen. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat is resultaatgericht, proactief, flexibel en dienstverlenend. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat denkt afdelings- en/of functie overstijgend om zodoende verbanden te kunnen leggen. Dit wordt getoetst in persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox