gemeente Delft
geen max tarief
Zuid-Holland
36 uur per week
20 februari 2023
20 mei 2023
Omschrijving werkzaamheden
Als je bij de Gemeente Delft facilitair technisch beheerder wordt, kun je rekenen op veel verschillende en interessante facilitaire werkzaamheden. Binnen de diverse locaties, waaronder het stadkantoor, het archiefgebouw en de diverse nevenlocaties pak jij de 2e-lijns vragen op. Dit zijn de meervoudige en complexere vraagstukken die niet bij de Servicedesk (1e-lijns) kunnen worden afgehandeld. Jij beheert de informatiesystemen binnen het facilitaire werkveld en je ondersteunt de facilitair adviseurs bij de diverse projecten en de implementatie van dienstverlening. Hierdoor ben jij ook nauw betrokken bij bijvoorbeeld nieuwe aanbestedingen. Daarnaast heb je, om goed overzicht te houden, frequent overleg met interne- en externe gebouwengebruikers
Als Facilitair Technisch Beheerder werk je binnen de afdeling Vastgoed & Facilitair. In de Afdeling Vastgoed & Facilitair werken privaatrecht juristen, verschillende economische functies (Gebieds-, Plan- en Vastgoedeconomen), technische beheerders, vastgoedadviseurs en facilitaire specialisten. De afdeling is verantwoordelijk voor al het gemeentelijk vastgoed en het professioneel beheren ervan. Daarnaast geeft de afdeling zowel intern als extern advies op het gebied van vastgoed, facilitaire producten en gebiedsontwikkelingen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox