gemeente Delft

Facilitair Technisch Beheerder

gemeente Delft

De opdracht­omschrijving

Omschrijving werkzaamheden

Als je bij de Gemeente Delft facilitair technisch beheerder wordt, kun je rekenen op veel verschillende en interessante facilitaire werkzaamheden. Binnen de diverse locaties, waaronder het stadkantoor, het archiefgebouw en de diverse nevenlocaties pak jij de 2e-lijns vragen op. Dit zijn de meervoudige en complexere vraagstukken die niet bij de Servicedesk (1e-lijns) kunnen worden afgehandeld. Jij beheert de informatiesystemen binnen het facilitaire werkveld en je ondersteunt de facilitair adviseurs bij de diverse projecten en de implementatie van dienstverlening. Hierdoor ben jij ook nauw betrokken bij bijvoorbeeld nieuwe aanbestedingen. Daarnaast heb je, om goed overzicht te houden, frequent overleg met interne- en externe gebouwengebruikers

Als Facilitair Technisch Beheerder werk je binnen de afdeling Vastgoed & Facilitair. In de Afdeling Vastgoed & Facilitair werken privaatrecht juristen, verschillende economische functies (Gebieds-, Plan- en Vastgoedeconomen), technische beheerders, vastgoedadviseurs en facilitaire specialisten. De afdeling is verantwoordelijk voor al het gemeentelijk vastgoed en het professioneel beheren ervan. Daarnaast geeft de afdeling zowel intern als extern advies op het gebied van vastgoed, facilitaire producten en gebiedsontwikkelingen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 32 tot 36 uur per week vanaf 6 maart 2023; Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan; Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Minimaal een Mbo diploma Facilitair medewerker, Facilitair Management of vergelijkbaar; o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring als Facilitair medewerker, Facilitair manager of een soortgelijke functie in de afgelopen vijf (5) jaar; o Aantoonbare werkervaring met MS-office en Topdesk in de afgelopen vijf (5) jaar.
  • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Zelfstandigheid; o Creativiteit; o Omgevingsbewustzijn; o Kwaliteitsgerichtheid; o Nauwkeurigheid; o Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.

De Wensen

  • Wat is de 1.naam en het 2.telefoonnummer van de aangeboden kandidaat (deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt voor het plannen van een eventueel matchgesprek)?
  • Aantoonbare werkervaring met gebouwtechnische installaties.
  • Motivatiebrief waarin de kandidaat in ieder geval in gaat op: a. De kennis en expertise (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende capaciteiten zijn van de kandidaat voor deze functie); b. De competenties (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende competenties zijn van de kandidaat voor deze functie); c. Waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht; d. De motivatie om mee te doen aan deze specifieke aanvraag.
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeente.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox