Gemeente Zeist

Ervaren medewerker frontoffice burgerzaken

Gemeente Zeist

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met baliewerkzaamheden afdeling burgerzaken
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met baliewerkzaamheden afdeling burgerzaken
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker Frontoffice Burgerzaken
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, aangetoond bondige motivatiebrief toegeschreven op de opdracht, geschreven door de kandidaat zelf

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten