Gemeente Breda
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
01 oktober 2024
31 december 2024
Ervaren IT projectleider
BASIS GEMEENTE BREDA EN BASIS RDI
Het team Advies en Projecten (APR) bestaat uit 20 medewerkers, bestaande uit projectleiders, informatiemanagers en Informatieadviseurs. Als IT projectleider realiseren wij projecten voor de verschillende onderdelen van de gemeente.
Wij zoeken op korte termijn een
Ervaren IT projectleider (36 uur per week)
die meerdere projecten voor onze interne klanten realiseert. De start van de werkzaamheden is 1 oktober 2024 tot 31 december 2024 (verlenging is mogelijk).
Onze projecten worden 2 maandelijkse geprioriteerd door een portfoliomanager en vervolgens wordt projectcapaciteit toegewezen voor de uitvoering.
Vanaf dat moment is de IT projectleider in de lead om projectresultaten binnen de kaders en regelgeving met het projectteam te realiseren.
Naast het realiseren van IT projecten vragen we de projectleider ook om bij te dragen in onze kwaliteit van projectuitvoering.
Eisen:
In een interview om nader kennis te maken bespreken we verder volgende competenties:
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox