Gemeente Breda

Ervaren it projectleider

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving


Ervaren IT projectleider

BASIS GEMEENTE BREDA EN BASIS RDI

Het team Advies en Projecten (APR) bestaat uit 20 medewerkers, bestaande uit projectleiders, informatiemanagers en Informatieadviseurs. Als IT projectleider realiseren wij projecten voor de verschillende onderdelen van de gemeente.

Wij zoeken op korte termijn een

Ervaren IT projectleider (36 uur per week)

die meerdere projecten voor onze interne klanten realiseert. De start van de werkzaamheden is 1 oktober 2024 tot 31 december 2024 (verlenging is mogelijk).

Onze projecten worden 2 maandelijkse geprioriteerd door een portfoliomanager en vervolgens wordt projectcapaciteit toegewezen voor de uitvoering.
Vanaf dat moment is de IT projectleider in de lead om projectresultaten binnen de kaders en regelgeving met het projectteam te realiseren.
Naast het realiseren van IT projecten vragen we de projectleider ook om bij te dragen in onze kwaliteit van projectuitvoering.


Eisen:

  • Jij hebt minimaal 5 jaar ervaring als IT projectleider bij meerdere lokale overheden.
  • Jij hebt meerdere succesvolle projecten afgerond op concernniveau, afdelingsniveau en teamniveau.
  • Jij hebt minimaal 3 jaar ervaring in softwarepakket (implementatie) projecten.
  • Jij hebt minimaal 3 jaar ervaring met toepassing van PRINCE II methodiek.
  • Jij hebt minimaal 2 jaar ervaring met de toepassing van Agile werkwijze Kanban en Scrum.
  • Jij bent 36 uur beschikbaar op locatie. Deels thuis werken is bespreekbaar.
  • Jij hebt 2 recente referenties beschikbaar voor ons om contact mee op te nemen.



In een interview om nader kennis te maken bespreken we verder volgende competenties:

  • Doortastendheid
  • Professionaliteit
  • Oplossingsgerichtheid
  • Teamplayer
  • Communicatief

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring (in de afgelopen 8 jaar) als IT projectleider bij meerdere lokale overheden. Dit blijkt uit het CV.
  • Uw kandidaat heeft (in de afgelopen 8 jaar) meerdere IT- projecten (op concernniveau, afdelingsniveau en teamniveau) succesvol afgerond. Dit blijkt uit het CV.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring (in de afgelopen 5 jaar) in softwarepakket (implementatie) projecten. Dit blijkt uit het CV.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring (in de afgelopen 5 jaar) met toepassing van PRINCE II methodiek. Dit blijkt uit het CV.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring (in de afgelopen 5 jaar) met de toepassing van Agile werkwijze Kanban en Scrum. Dit blijkt uit het CV.
  • Uw kandidaat is bereid om iedere dag (36 uur per week) aanwezig te zijn op het Stadskantoor. Deels vanuit huis werken is in overleg bespreekbaar en afhankelijk van de werkprioritering per periode. Dit moet blijken uit het cv.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring met Agile Scrum en/of Agile Kanban. Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. • Doortastendheid • Professionaliteit • Oplossingsgerichtheid • Teamplayer • Communicatief De datum 25-09-2024 is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox