Gemeente Pijnacker Nootdorp
max €100 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
12 september 2024
12 maart 2025
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp heeft de komende jaren flinke uitdagingen voor het optimaliseren van de openbare ruimte in de woon- en leefgebieden. Hieraan werken verschillende teams en enthousiaste collega’s die deze ambities aanpakken. De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, zelfstandigheid, korte lijnen, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng.
Over ons team
Het team Inrichting Beheer Openbare Ruimte (IBOR) van de afdeling Wijkzaken, is verantwoordelijk voor het (groen)beheer van de openbare ruimte waarbij naast alle groen-cultuurtechnische zaken, alle aspecten zoals verhardingen, afwatering, riolering, verlichting, parkeren en spelen worden meegenomen. Het team bestaat uit 20 medewerkers (o.a. assetbeheerders, projectleiders en ondersteuners).
Opdracht
De Directievoerder Groenprojecten & Onderhoudscontracten is een zelfstandige en afwisselende functie.
Een belangrijk onderdeel van jouw functie is het adviseren bij groenprojecten in de idee-fase t/m de uitvoeringsfase. Te denken valt aan nieuwe wijken, parken of herinrichting van wegen en pleinen met een verbeterde groeninrichting.
Je gaat naast dagelijkse directievoering en toezicht ook aan de slag om de huidige onderhouds-contracten te updaten en te vertalen naar maandplanningen. Dit doe je samen met de groenbeheerder. Daarnaast lever je ondersteuning aan de groenbeheerder met o.a. het opzetten van een nieuw groenonderhoud-beheerplan. Je zorgt dat alle groeninspecties weer up tot date worden en geïmplementeerd kunnen worden in het beheersysteem.
Je plant en organiseert groen-cultuurtechnische onderhoudsprojecten en werkzaamheden voortkomend uit de meerjarenonderhoudsplannen. Hierbij stem je integraal af met collega’s buiten jouw vakgebied en die verantwoordelijk zijn voor projecten zoals riolering, verkeer, verlichting, etc. Je bent het eerste aanspreekpunt voor je directe collega’s binnen het groenteam, de collega’s van de Buitendienst (ServiceBedrijf), de aannemer, bewoners, winkeliers en als dat nodig is ook voor bestuurders.
Naast de groen-cultuurtechnische werkzaamheden, stuur en begeleid je ook nieuwe en ondersteunende medewerkers aan. Ervaring met taakgericht leidinggeven en het praktisch begeleiden van medewerkers is dus gewenst.
Verder beschik je over:
Competenties
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 16 september 2024 tussen 9.00 en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 13 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox