Gemeente Woerden

Directiesecretaris

Gemeente Woerden

  • geen max tarief

  • Utrecht

  • 28 uur per week

  • Directie
  • 27 november 2024

  • 27 maart 2025

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

Werken voor Woerden en Oudewater - Gemeente Woerden.

Opdracht
Jij komt te werken binnen het team SFC, cluster Strategie & financieel beleid. Vanuit dit cluster ondersteun en adviseer je voornamelijk de directie.

  • Jij zorgt voor een tijdige en juiste voorbereiding van de wekelijkse directievergaderingen.
  • Je verzorgt de verslaglegging en registreert de besluitvorming van deze vergaderingen en informeert de stakeholders over te ondernemen acties.
  • Je bent vraagbaak voor de organisatie met betrekking tot de aanlevering van agendapunten.
  • Je legt de verbinding tussen directie en college van B&W wat betreft agendering en besluitvorming.
  • Daar waar nodig en mogelijk ondersteun je de directie bij themabijeenkomsten met organisatie, college en raadswerkgroepen.

Competenties

  • Punctueel/ nauwkeurig
  • Samenwerkingsgericht
  • Verantwoordelijkheid nemen
  • Klantgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 4 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg maar in ieder geval op woensdag.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 5 december van 13.30 – 16.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring als directie- bestuurssecretaris;
  • Aantoonbare werkervaring binnen de overheid;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als directiesecretaris;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox