Administratieve en data verwerking, iemand met finaciële of bedrijfskundige achtergrond
De werkzaamheden zijn divers, maar bestaan in elk geval uit:
- Werkt 36 uur als administrateur, dataverwerker en regelneef;
- Verwerkt maandelijks bestanden vanuit zaaksysteem rx mission met betrekking tot leges en CBS. De informatie is deel automatisch beschikbaar.
- Excellen kan verwerken en verschillende soorten data kan opwerken / verwerken tot een brondocument(en)
- budgetbeheerder (controle of de werkzaamheden zijn uitgevoerd, verwerken en overzichten maken).
- Facturen (laten) versturen, na overzichten te verzamelen voor de projecten, markten en standplaatsen.
- Bezwaren rondom leges ben jij de spin in het web om de informatie op te halen, zodat de heffingsambtenaar met jouw info verder kan.
- Maken van huisnummerbesluiten/ afstemming met de BAG
- Mogelijk wordt je ook nog ingezet als projectondersteuner
- Overige werkzaamheden op de afdeling.
Wat kun je?
- Tenminste MBO+ en bij voorkeur HBO/ WO werk- en denkniveau;
- Werkervaring als projectondersteuning en/of secretariaat;
- Bij voorkeur kennis van financiele gemeentelijke processen.
- slimme student die data kan verwerken en goed kan Excellen.
Wat breng je mee?
- Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid;
- Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding;
- Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
- Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”;
- Zelfstandig kunnen werken;
- Planner en organisator;
- Affiniteit met automatisering en digitaal werken;
- Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt integraal;
- Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk;
- Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander.
Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief. Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.