Gemeente Amsterdam
max €150 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
21 mei 2024
21 mei 2024
Opdrachtomschrijving
In de functie van opleidingscoördinator voer je op tactisch en operationeel niveau regie op de leer- en ontwikkelactiviteiten en de daar aan verwante processen. Je treedt daarbij op als aanspreekpunt voor het management, collega's en in- en externe ketenpartners. Dit met als doel medewerkers (duurzaam) inzetbaar te houden in hun functie en mogelijkheden te bieden tot doorstroom. Door nauwe samenwerking met de adviseur leren en ontwikkelen wordt gezorgd voor een goede taakscheiding en focus op de juiste processen.
De Opleidingscoördinator valt onder hiërarchische aansturing van de Afdelingsmanager Bedrijfsbureau. Een directielid en een afdelingsmanager zijn verantwoordelijk voor de portefeuille Personeel en Organisatie en daarmee ook voor het opleiden. Op dit moment stuurt de afdelingsmanager bedrijfsbureau opleiden inhoudelijk aan.
Werkzaamheden
Samenwerken: Levert een constructieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat, in het bijzonder aan de sfeer en de relaties binnen de groep of het team.
Regie voeren op de beschikbaarheid van de juiste hoeveelheid leer en ontwikkelinterventies voor het behoud van bevoegdheden op basis van de aangeleverde behoefte vanuit de ondersteuning;
Gemeentelijke organisatie
Met ruim 18.000 collega's zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties. We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega's zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen
collega's, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad.
Lees meer over de organisatiestructuur van de gemeente Amsterdam.
De opdrachtgever(s)
De directie Afval & Grondstoffen is onderdeel van het cluster Beheer en Dienstverlening en zorgt voor het inzamelen en zo hoogwaardig als mogelijk laten verwerken van het huishoudelijk afval en afval van bedrijven dat daarop lijkt. Het voorkomen van (rest)afval is de hoofddoelstelling. Afvalinzameling betekent samenwerken met bewoners en bedrijven in de stad. De directie is verantwoordelijk voor een efficiënte en zo schoon mogelijke inzamellogistiek. Ten slotte is de directie verantwoordelijk voor de afvalstoffenheffing.
We kennen vier afdelingen met in totaal zo’n 650 medewerkers. De afdeling Inzameling is met 350 chauffeurs de grootste. Daarnaast zijn er de afdelingen Bedrijfsbureau, Assets inzamelvoorzieningen en Strategie en Projecten. De afdeling Bedrijfsbureau speelt een centrale rol in het ontwikkelen, realiseren en beheren van de centrale kaders binnen de directie Afval & Grondstoffen voor het vastleggen van data, het genereren van informatie en bij de ‘bedrijfscontrol’.
De opgave van opleiden is naast de organisatie en coordinatie van de wettelijke-en functiegerichte leer- en ontwikkelactiviteiten (zowel de basis als de permanente her- en bijscholing), het opstellen en implementeren van een leer-en ontwikkelplan, dat aansluit bij de Amsterdamse Aanpak en ook vakinhoudelijke groei en ontwikkelingskansen biedt.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox