Gemeente Land van Cuijk

Coördinator financiële administratie

Gemeente Land van Cuijk

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Gewenste situatie Dat de processen en taakverdeling binnen de financiële administratie effectief en efficiënt worden uitgevoerd.

Huidige situatie Door de herindeling zijn er grote achterstanden op de administratie. Enerzijds doordat er nog veel inrichtingsvraagstukken zijn en anderzijds doordat er in de voorbereiding niet genoeg tijd was om alle processen goed uit te schrijven.

Wat wordt gevraagd We zoeken een stevige en duidelijke coördinator die in staat is processen in te richten en te optimaliseren en voor een goede taakverdeling binnen de administratie kan zorgen. Weet mensen te motiveren en springt bij daar waar nodig is.

Kandidaatomschrijving

jij

  • beschikt over een vakgerichte opleiding op minimaal Hbo-niveau met daarbij ruime aanvullende kennis en ervaring op het werkterrein.
  • hebt ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeentelijke organisatie.
  • bent organisatie sensitief en bent een inspirerende en gelijkwaardige gesprekspartner binnen het team financiën.
  • zoekt actief de samenwerking om een beter resultaat neer te zetten en je neemt vanuit het team desgevraagd deel aan organisatie-projecten.
  • bent vaardig in het inrichten van financieel administratieve processen.
  • bent in staat taken vroegtijdig te signaleren en pakt deze actief op.
  • kunt goed omgaan met werkdruk en bent in staat om effectief en doelmatig het veelzijdige takenpakket aan te pakken.
  • hebt ervaring met key2financien of bent in staat hier snel in thuis te zijn
  • hebt humor en relativeringsvermogen

Interviewplanning

z.s.m. na sluiting

Toelichting op rooster

32 uur is ook een mogelijkheid

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 4 jaar ervaring als coördinator financiële administratie binnen een gemeentelijke organisatie.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Coördinerende ervaring financiële administratie Weging: 20 %
  • Gemeentelijke Ervaring Weging: 20 %
  • Ervaring met Key2 Financiën Weging: 20 %
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. beschikt over een vakgerichte opleiding op minimaal Hbo-niveau met daarbij ruime aanvullende kennis en ervaring op het werkterrein. hebt ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeentelijke organisatie. bent organisatie sensitief en bent een inspirerende en gelijkwaardige gesprekspartner binnen het team financiën. zoekt actief de samenwerking om een beter resultaat neer te zetten en je neemt vanuit het team desgevraagd deel aan organisatie-projecten. bent vaardig in het inrichten van financieel administratieve processen. bent in staat taken vroegtijdig te signaleren en pakt deze actief op.kunt goed omgaan met werkdruk en bent in staat om effectief en doelmatig het veelzijdige takenpakket aan te pakken. Hebt ervaring met key2financien of bent in staat hier snel in thuis te zijn hebt humor en relativeringsvermogen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox