gemeente Utrecht

Coördinator / Financieel adviseur

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

Korte beschrijving speelveld
Utrecht is de snelst groeiende stad van Nederland. Dit vraagt van de gemeente een sterke focus op
het begeleiden van deze groei zodat de stad aantrekkelijk, leefbaar en inspirerend is én blijft voor de
inwoners, ondernemers en bezoekers.

Het organisatieonderdeel Ruimte is verantwoordelijk voor deze uitdagingen en is onderverdeeld in 7
gildes, waarin medewerkers zijn geclusterd op hun expertise. Deze functie valt in het team Financiën,
P&C en Kwaliteitszorg van het gilde ‘Bedrijfsvoering’ dat actief bezig is met financieel advies en
ondersteuning, besluitvormingsprocessen, innovatie en data gedreven sturing. Vanuit het gilde
bedrijfsvoering werken we nauw samen met andere gilden binnen Ruimte om van Utrecht een fijne
plek nu en in de toekomst te maken voor iedereen. Dat vraagt keuzes en daarmee stevige sturing op
de bedrijfsvoeringselementen van de organisatie. Dat is waar jij een belangrijk rol in gaat spelen.

De opgave
In de rol van coördinerend Financieel Adviseur ben jij de sparringpartner voor het gilde -en
opgavemanagement. En draag je zorg voor het prioriteren en uitzetten van de werkpakketten binnen
de clusters Bedrijfsvoering en Thema (Projecten). Het betreft een team van 10 – 12 gedreven
medewerkers op junior, medior en senior niveau. Uiteraard steek je ook zelf de handen uit de
mouwen.

Je beschikt over uitstekende kennis van financiële processen, de gemeentelijke planning & control
producten, en ervaring met het optimaliseren van financieel administratieve processen. Je bent
analytisch sterk en met jouw overtuigingskracht ben je in staat de doelen van het cluster te bereiken.
Je bent flexibel, schakelt snel en makkelijk en je weet je weg te vinden in een context die niet altijd
uitgekristalliseerd is. Je bent een verbinder en gericht op samenwerking.
Het team Financieel Advies is in transitie onder leiding van een kwartiermaker. Daarom is er voor jou
ook een belangrijke rol weggelegd in de advisering, als het gaat om de verbetering van financiële
processen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • De kandidaat heeft een afgeronde opleiding op hbo-niveau in een relevante studierichting
  • De kandidaat heeft in de afgelopen 8 jaar minimaal 6 jaar relevante werkervaring als financieel adviseur
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met coördinerende werkzaamheden binnen een financieel team
  • De kandiaat heeft ervaring in het structureren en/of ontwerpen van werkprocessen
  • De kandidaat heeft kennis van het Besluit BBV
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht? Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld? Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld? LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder. - ZZP Rechtstreeks - ZZP via bemiddeling - Detachering
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • De kandidaat heeft kennis van Overhead systematiek
  • De kandidaat heeft ervaring binnen het ruimtelijke domein
  • De kandidaat heeft relevante ervaring bij een gemeente.
  • Wat is het telefoonnummer/e-mailadres waarop we je kunnen bereiken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox