Waterschap Noorderzijlvest

Coördinator Crisismanagement

Waterschap Noorderzijlvest

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Waterschap Noorderzijlvest zorgt in een groot deel van Groningen, in Noord- en Midden-Drenthe en in een stukje Friesland voor veilig leven met water, schoon water, gezuiverd water en voldoende water in elk seizoen. Voor onze 300 medewerkers gaat een gezonde en toekomstbestendige leef-, woon- en werkomgeving van de circa 383.000 inwoners in ons gebied boven alles. Dit vraagt om gedreven professionals die uitblinken in hun eigen vakgebied en passie.

In verband met een zieke medewerker is waterschap Noorderzijlvest op zoek naar een

Coördinator Crisismanagement (24 uur per week)

Als Coördinator Crisismanagement werk je in het team Strategie waarin de beleidsvorming in de koude fase belegd is. Vanuit het team Strategie werk je samen met een groot aantal medewerkers vanuit de hele organisatie die een rol hebben in de calamiteitenorganisatie.

  • Als coördinator crisismanagement draag je zorg voor de totstandkoming, instandhouding en uitvoering van het calamiteitenplan en calamiteitenbestrijdingsplannen.
  • Je draagt zorg voor het opstellen en als oefenleider uitvoeren van het opleiding- en oefenbeleid.
  • Je zorgt voor de benodigde inbreng bij externe projecten over crisismanagement.
  • Je stelt nota's en adviezen op met betrekking tot crisismanagement.
  • Je levert een vakinhoudelijke bijdrage aan interne en externe werkgroepen.
  • Je zorgt voor het beheer van systemen als het Landelijk Crisis Management Systeem (LCMS).
  • Je signaleert knel- en aandachtspunten en vertaalt deze naar acties, doet voorstellen voor beleidswijzigingen en adviseert.

Kandidaatomschrijving

Wat vragen we van je?

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau en aantoonbare kennis/expertise op het gebied van crisisbeheersing en rampbestrijding.
  • Je bent flexibel in bereikbaarheid en beschikbaarheid, ook buiten kantoortijd ten behoeve van de interne crisisorganisatie en bent bereid tot het draaien van piketdiensten.
  • Je beschikt over een relevant regionaal netwerk.
  • Ervaring met ARBO regelgeving is een pré.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het aansturen en coördineren van een crisisorganisatie.
  • Je hebt ervaring met het evalueren met het opschalen van een calamiteit.

Je compententies

  • Goede samenwerkingscompetenties en didactische vaardigheden.
  • Je bent gezaghebbend, overtuigend en daadkrachtig.
  • Je bent accuraat.
  • Je kunt goed samenwerken, bent zelfstandig en communicatief (schriftelijk en verbaal).

Interviewplanning

Het waterschap nodigt maximaal 3 kandidaten uit voor een sollicitatiegesprek op 28 april 2022. Wij verzoeken de kandidaten uitdrukkelijk rekening te houden met deze periode.

Wanneer u op 26 april 2022 voor 17.00 uur nog geen uitnodiging heeft ontvangen via het DAS Groningenhuurtin.nl, behoort u niet tot de eerste selectie voor de gespreksronde.
Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via het DAS Groningenhuurtin.nl. Wij verzoeken u dan ook geen contact met het waterschap op te nemen.

Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op www.Groningenhuurtin.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie géén offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.Groningenhuurtin.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.

Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
Bij deze opdracht is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.

1. Een overeenkomst kan worden ontbonden, indien gewijzigde regelgeving dit noodzakelijk maakt.

2. Ook bij ziekte van de medewerker, die naar verwachting langduriger (langer dan 10 werkdagen) zal zijn, en in geval van andere zeer ernstige omstandigheden, heeft de opdrachtgever het recht de opdrachtnemer te verzoeken een vervangende medewerker aan te bieden dan wel het contract conform de algemene voorwaarden van het DAS te ontbinden. Iedere vervanging geschiedt slechts na voorafgaand overleg en toestemming van de opdrachtgever. De vervangende medewerker dient aan dezelfde kwalificaties te voldoen als de oorspronkelijk werkzame medewerker van de opdrachtnemer. Indien er een inwerkperiode noodzakelijk is, zal vooraf in overleg worden bepaald hoeveel dagen door de opdrachtnemer niet in rekening gebracht zullen worden, zulks echter met een maximum van 5 werkdagen

3. Tussentijdse ontbinding van de overeenkomst is mogelijk met instemming van alle partijen, tenzij één der partijen gemotiveerd kan aantonen dat het niet van haar verlangd kan worden dat deze detachering voortgezet wordt. In deze situatie nemen partijen een opzegtermijn van 1 maand in acht.

4. Voor deze opdracht zijn de AWVOODI 2018 van toepassing deze zijn beschikbaar op de website via onderstaande link:

https://www.noorderzijlvest.nl/inkoop-en-aanbesteding 

Indexering tarief:
Het door u aangegeven tarief kan jaarlijks worden geïndexeerd op basis van de CBS prijsindex (CBS indexering, Dienstenprijzen, commerciële dienstverlening en transport, Architecten en Ingenieurs (71), waterbouw (711216)). 

https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/83760NED/table?ts=1533643636692

Toelichting op rooster

in overleg

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Opleiding Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding richting Integrale veiligheidskunde
  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar op het gebied van crisisbeheersing en rampbestrijding

De Wensen

  • Kennis en/of ervaring met aansturen en coördineren crisisorganisatie Op CV aantoonbare kennis en/of ervaring met het coördineren van een crisisorganisatie. Let op: benoem dit letterlijk in de CV door bijv. geel te arceren.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat en/of opdrachtomschrijving. Daarnaast wordt er beoordeeld of de kandidaat past binnen de organisatie en/of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox