gemeente Utrecht

Coördinator adresonderzoek Burgerzaken

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

Korte beschrijving speelveld
Burgerzaken is de beheerder van identiteiten, expert in persoonsinformatie en het kloppend hart van
de Utrechtse dienstverlening. De afdeling is een proactieve en klantgerichte organisatie, die binnen de
kaders van wet- en regelgeving, producten en diensten op een innovatieve en kwalitatief
hoogwaardige wijze verlenen met enthousiaste en deskundige medewerkers. Het team
Adresonderzoek, onderdeel van Burgerzaken, heeft als belangrijkste taak dat de BRP op orde is.
Oftewel: de juiste persoon op het juiste adres staat ingeschreven. De functie maakt onderdeel uit van
het team Kennis en Kwaliteit van de afdeling Burgerzaken, dat bestaat uit (senior) adresonderzoekers,
vakspecialisten Burgerzaken, juristen en beleidsmedewerkers.

Je taken zijn:
Als coördinator Adresonderzoek Burgerzaken stuur je het team Adresonderzoek functioneel aan, houd
je je bezig met innovaties op het vakgebied en voer je zelfstandig projecten uit op het vakgebied.
Het team is verantwoordelijk voor een actuele, betrouwbare en juiste registratie van
persoonsgegevens in de BRP. Het belang van de betrouwbaarheid van de gegevens is de laatste
jaren toegenomen, de basisregistratie wordt verplicht gebruikt door alle overheidsinstanties.
Het ontvangen van uitkeringen, toeslagen of vergoedingen is gekoppeld aan de registratie op een
bepaald adres in de BRP. In de rol als Coördinator Adresonderzoek ben je verantwoordelijk voor:
• Functioneel aansturen van het team;
• Projectleiding van landelijke aanpak Adreskwaliteit en overige (toekomstige) projecten op
gebied van adressen;
• Vraagbaak voor het team Adresonderzoek;
• Controle op de kwaliteitsuitvoering;
• Contactpersoon voor innovatie en doorontwikkeling op gebied van Adresonderzoek;
• Nauwe samenwerking met en waarnemen van de functie specialist Adressen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je brengt tenminste HBO werk- en denkniveau.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Je hebt minimaal 1-2 jaar werkervaring in het vakgebied van Burgerzaken Adresonderzoek.   - Meer dan 2 jaar ervaring - 1,5 tot 2 jaar ervaring - 1 tot 1,5 jaar ervaring - Minder dan 1 jaar ervaring
  • Recente opdrachten in het vakgebied van Burgerzaken Adresonderzoek bij de overheid.   - Bij Rijksoverheid - Bij G-4 gemeente - Bij 100.000+ gemeente - Bij kleine gemeenten - Bij semi-overheid - Bij grote non-profit organisatie - Geen ervaring bij de overheid
  • Je hebt kennis/ervaring op het gebied van:   - Functioneel leidinggeven - Projectleiding - Oplossen van complexe zaken - Uitvoeren van kwaliteitscontroles - Geen ervaring met bovengenoemde
  • Je hebt recent specifieke opdrachten uitgevoerd in Burgerzaken Adresonderzoek. - In meer dan 3 opdrachten - In 2 tot 3 opdrachten - In minder dan 2 opdrachten - Geen opdrachten

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox