Gemeente 's-Hertogenbosch

Contractmanager

Gemeente 's-Hertogenbosch

  • max €100 per uur

  • Noord-Brabant

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 13 december 2021

  • 31 juli 2022

De opdracht­omschrijving

 

  • Centrale vastlegging en beheer overeenkomst.
  • Onderhouden contractzaken.
  • Uitvraag en coördinatie verantwoordingscyclus.
  • Verzamelen en screenen verantwoordingsrapportages en adviseren accountmanagers, financieel adviseur en beleidsmedewerkers hierover ter voorbereiding van kwartaalgesprekken.
  • Verwerken wijzigingen in opdracht van partner.
  • Bijhouden WIZZR Social Return en beoordelen prestaties in overleg met WXL.
  • Verantwoordelijk voor organiseren van kwartaaloverleggen en bestuurlijke overleggen met partners en accountmanagers adviseren over agenda.
  • Verantwoordelijk voor verslaglegging van de ambtelijke en bestuurlijke overleggen het verspreiden van de verslagen onder partners en het vastleggen van de verslagen in Version/Djuma tbv dossiervorming (duurzaam op orde maken en onderhouden).
  • Strategisch meedenken en meewerken bij verlengde inkoop.
  • Verzamelen van relevante info voor verlengde inkoop bij andere gemeenten/landelijke kenniscentra en op basis daarvan adviezen formuleren.
  • Strategische meedenken en meewerken over de verantwoording van de maatschappelijke impact.
  • Samenwerking met subsidiebureau en ondersteunen bij implementatie werkwijze bij subsidiebureau in samenwerking met teamleider subsidiebureau.
  • Risicobeheersing: risico’s in de gaten houden en hierover adviseren aan de accountmanagers.

Kandidaatomschrijving

  • Kandidaat heeft affiniteit met processen ontwerpen en implementeren en ervoor te zorgen dat het blijft werken.
  • Kandidaat heeft affiniteit met het verbinden van cijfers met de inhoud.
  • Minimaal HBO niveau, liefst met een bedrijfskundig profiel (MBA).
  • Affiniteit met inkoop sociale domein
  • Aantoonbare onderhandelingsvaardigheden
  • Aantoonbaar kunnen overbruggen van belangentegenstellingen
  • Organisatie-sensitief
  • Hands-on mentaliteit
  • Initiatiefrijk en proactief
  • Doortastend en communicatief

Interviewplanning

Gesprekken maken onderdeel uit van de procedure. Gesprekken vinden plaats op 25 november 2021. 

Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet, of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de tweede kandidaat in rang.

 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Ervaring en affiniteit met het doen van data-analyse en financiële analyse en dit begrijpelijk presenteren.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Omgevingsbewust, proactief, netwerken en netwerken kunnen onderhouden.
  • Akkoord met één van de bijgevoegde overeenkomsten van opdracht.
  • Aantoonbare ervaring met proces- en projectmatig werken.
  • Minimaal een met succes afgeronde hbo-opleiding.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><p>Gesprekken maken onderdeel uit van de procedure. Tijdens de gesprekken wordt onder andere getoetst op de competenties opgegeven bij de kandidaatomschrijving en eisen.<br><br>Gesprekken vinden plaats op 25 november 2021.</p><p><em>Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.</em></p><p><em>De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet, of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de tweede kandidaat in rang.</em></p>
  • Beschikbaar per 13 december 2021
  • Kennis van het aangaan van contracten met aanbieders basisondersteuning en weet deze contracten te onderhouden.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 3 jaar.
  • Afgeronde hbo-opleiding in de richting van bestuurskunde en/of bedrijfskunde.
  • Kennis van de sociale kaart van 's-Hertogenbosch.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox