Gemeente Raalte
geen max tarief
Noord-Brabant
32 uur per week
01 januari 2025
01 juli 2025
Organisatie
We zijn de gemeente Raalte en mensen werken graag bij ons om wie we zijn. We zijn positief, we doen het samen en het liefst stropen we onze mouwen op. De drang om vooruit te willen en het lef om buiten de lijntjes te kleuren, kenmerkt ons. We zijn op zoek naar jou als jij een bijdrage wilt leveren aan onze samenleving. Want die staat niet stil. Onze inwoners dagen ons iedere dag uit om samen met hen het leven in de gemeente Raalte nog mooier te maken.
“Jij bent er voor iedereen die mee wil doen”
Mensen werken graag bij ons om wie we zijn: positief en actiegericht. Waar je meetelt en jouw werk er toe doet. Een organisatie waar we dingen soms iets anders doen, als we vinden dat dat beter werkt.
Dit doe jij voor ons
Als consulent Werk motiveer en begeleid je cliënten om weer in hun eigen onderhoud te voorzien. Je bent verantwoordelijk voor een eigen caseload. Je bent in staat om samen met de client de kortste weg naar duurzame reguliere arbeid te bepalen en hiervoor de juiste instrumenten in te zetten. Samen met jouw cliënt richt je je op de volgende fase in de re-integratie waarbij de focus ligt op werk.
De nadruk van je werkzaamheden ligt op het stimuleren en motiveren van cliënten die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt. Je denkt daarbij in mogelijkheden, bent daadkrachtig, ondernemend en stimulerend. Je signaleert persoonlijke (intrinsieke) belemmeringen en bent in staat deze door jouw gesprekstechnieken te doorbreken. Met jouw hulp komen mensen in onze gemeente die een duwtje in de rug nodig hebben, op het spoor van een meer onafhankelijk en actief bestaan.
Dit ben jij
Je bent een ondernemende, prettige collega met kennis van zaken en met een afgeronde HBO-opleiding. Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring als allround consulent Werk binnen een gemeentelijke organisatie. Je hebt ervaring met Civision Samenlevingszaken (CSam/Civsam).
Competenties
Je bent een teamplayer, maar kan ook goed zelfstandig werken en gedijt goed in een dynamische werkomgeving. Je bent in staat om je ideeën in te brengen en met vernieuwende oplossingen te komen, waardoor we samen nog slimmer en integraler kunnen werken voor onze inwoners. Je hebt een proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden, een gezonde dosis doorzettingsvermogen en hebt ervaring met bijkomende noodzakelijke administratieve processen.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vr
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 16 december 2024 vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 12 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox