BLNP

Communicatie medewerker/redacteur

BLNP

De opdracht­omschrijving

Communicatie medewerker/redacteur (24 uur per week) - Gemeente Nijkerk

Bij de gemeente Nijkerk krijg je de kans om jouw talent in te zetten in de wereld van communicatie! Hier ben jij niet alleen een communicatie medewerker, maar ook een verbinder die de samenwerking opzoekt in de organisatie. Je werkt nauw samen met de communicatie adviseurs en projectleiders. 
Als communicatie medewerker ga je werken voor het team Regie en Control. Een gezellig team waar ruimte is voor humor en we elkaar ondersteunen. Samen werken we aan een communicatieve organisatie en helpen we de organisatie omgevingsbewust te werken!

Verantwoordelijken

  • Redactie, coördinatie en afstemming vormgeving van de wekelijkse gemeentepagina
  • Redactie, beheer en plaatsen content voor social media
  • Redactie, opmaak en versturen wekelijkse digitale nieuwsbrief + opzetten redactieformule voor de nieuwsbrief
  • Website: aanmaken nieuwsberichten
  • Voorbereiden, coördineren en opvolgen wekelijks persgesprek (incl. delen besluitenlijst)
  • Meedraaien in Perspiket
  • Afstemmen en coördineren van opmaak en bedrukking van geboortekaartjes
  • Aanspreekpunt voor de onderwerpen (teksten redigeren etc):
    • Beheer onderhoud groen 
    • Hondenuitlaat kaart
    • Afval
  • NL doet, 4& 5 mei en Verkiezingen (optioneel)
  •  

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3-5 jaar werkervaring als communicatiemedewerker;
  • Werkervaring binnen een gemeente;
  • Hbo werk- en denkniveau en bij voorkeur afgestudeerd in communicatie of een vergelijkbare opleiding

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox