Gemeente Nijmegen
max €85 per uur
Gelderland
32 uur per week
01 maart 2024
31 augustus 2024
Opdracht omschrijving
De afdeling Publiekzaken gemeente Nijmegen zit al een aantal jaar in een doorontwikkeling. Deze doorontwikkeling is nodig om een goede dienstverlening richting onze inwoners te blijven waarborgen. Er vinden de laatste jaren in een stijgende lijn ontwikkelingen plaats in de gemeentelijke dienstverlening, zoals verregaande digitalisering, internationalisering, arbeidsmigratie en stedelijke groei. Deze ontwikkelingen resulteren in een toegenomen klantvraag, steeds complexere vragen, nieuwe wetgeving en veel technologische uitdagingen. We anticiperen op deze ontwikkelingen door het uitvoeren van een afdelingsbreed opleidingsplan, door goed te kijken naar de inrichting van de afdeling en door een verandering in cultuur te realiseren, met tegelijkertijd veel aandacht voor de kwaliteit van werken.
Om onze medewerkers goed mee te nemen in deze ontwikkelingen worden ze gecoacht/begeleid in hun werk, toetsen we de kwaliteit van het werk regelmatig en worden ze ingewerkt op nieuwe producten. We streven ernaar medewerkers multi-inzetbaar en veelzijdig te maken. Dat geldt bijvoorbeeld voor de medewerkers van het cluster Adreskwaliteit, die nog niet alle skills beheersen. Tevens speelt op dit moment de zogenaamde paspoortpiek een rol, waardoor we een flexibele schil van medewerkers hebben opgebouwd die goed begeleid en regelmatig getoetst moeten worden.
De huidige ingehuurde opdrachtnemer zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht.
Verantwoordelijkheden
Hiervoor zoeken wij een coach/kwaliteitstoetser die hier een belangrijke rol in speelt. De opdracht bestaat uit de volgende onderdelen:
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox