Spaarne Gasthuis

Callcenter medewerker

Spaarne Gasthuis

De opdracht­omschrijving

Medewerker klant contact centrum

******************* DE AFDELING *******************
Het Klant Contact Centrum (KCC) is het telefonisch voorportaal voor alle patiënten die een afspraak willen maken bij een arts binnen ons ziekenhuis. Deze afdeling is nog volop in ontwikkeling en zorgt ervoor dat de telefonische bereikbaarheid van het Spaarne Gasthuis voor onze patiënten wordt vergroot. Met het KCC willen we ons onderscheiden in gastvrijheid. We werken hier dan ook met mensen die zich onderscheiden door als deskundig gesprekspartner onze patiënten te woord te staan.

Op dit moment verzorgen wij voor 7 poliklinieken de telefonische bereikbaarheid en dit wordt de komende tijd met meerdere poliklinieken uitgebreid. De samenstelling van ons team is heel divers maar allemaal hebben we hetzelfde doel. We willen de patiënten zo goed mogelijk adviseren.

Het KCC bestaat uit 18 medewerkers en zal in de toekomst groeien.
******************* DIT GA JE DOEN *******************
"Binnen 10 seconden na afronding van een telefoongesprek ben je al weer in gesprek met de volgende beller". Spreekt dit je aan? Lees dan verder! 

In de functie van KCC medewerker beantwoord jij dagelijks de eerstelijns telefonie van onze patiënten. Je maakt telefonisch de afspraken voor onze patiënten in de spreekuren van de verschillende specialismen en specialisten. Dit doe je aan de hand van scripts, waarin staat vermeld op welke plek en op welke termijn bij welke dokter de patiënt met zijn specifieke vraag geplaatst moet worden. De medische terminologie en de afkortingen die wij binnen het KCC gebruiken maak je je eigen door een stukje zelfstudie.

Daarnaast verstrek je praktische informatie en/of instructies aan patiënten i.v.m. onderzoek en/of behandeling.

De telefonische werkzaamheden bepalen voor 99% je dagelijkse werkzaamheden.

Jouw werktijden zijn van 8:00/8:30 uur tot uiterlijk 16:30 uur.

******************* DIT BEN JIJ *******************

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-opleiding en hebt ervaring met telefonisch klantcontact binnen een klant contact centrum en/of callcenter en hebt bijvoorkeur EPIC ervaring
  • Je bent voor 32 uur per week beschikbaar en kunt in ieder geval op de maandag en vrijdag werken. Als het werk daarom vraagt heb je er geen problemen mee om extra te werken of om een werkdag te ruilen.
  • Je hebt affiniteit met de zorg en bent gewend om onder druk, met targets en doelstellingen te werken.
  • Je hebt een groot leervermogen, wat je in staat stelt om continue de ontwikkelingen binnen het specialisme te volgen en de vele informatie die tot je komt te verwerken
  • Je hebt een prettige en heldere telefoonstem, spreekt uitstekend en accentloos Nederlands, beheerst basis Engels
  • Je hebt een snelle en goede typevaardigheid, je kunt goed luisteren, hebt een empathisch vermogen en bent zeer accuraat. Kwaliteit en klantvriendelijkheid staat bij jou voorop!

 
******************* WIJ BIEDEN JOU *******************

Deze functie van medewerker klant contact centrum is ingedeeld in functiegroep 35 (CAO Ziekenhuizen). op fulltime basis (36 uur) afhankelijk van je werkervaring.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • - Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-opleiding en hebt ervaring met telefonisch klantcontact binnen een klant contact centrum en/of callcenter en hebt bijvoorkeur EPIC ervaring - Je bent voor 32 uur per week beschikbaar en kunt in ieder geval op de maandag en vrijdag werken. Als het werk daarom vraagt heb je er geen problemen mee om extra te werken of om een werkdag te ruilen. - Je hebt affiniteit met de zorg en bent gewend om onder druk, met targets en doelstellingen te werken. - Je hebt een groot leervermogen, wat je in staat stelt om continue de ontwikkelingen binnen het specialisme te volgen en de vele informatie die tot je komt te verwerken - Je hebt een prettige en heldere telefoonstem, spreekt uitstekend en accentloos Nederlands, beheerst basis Engels - Je hebt een snelle en goede typevaardigheid, je kunt goed luisteren, hebt een empathisch vermogen en bent zeer accuraat. Kwaliteit en klantvriendelijkheid staat bij jou voorop!

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox