Spaarne Gasthuis
geen max tarief
Noord-Holland
32 uur per week
29 augustus 2022
09 januari 2023
Medewerker klant contact centrum
******************* DE AFDELING *******************
Het Klant Contact Centrum (KCC) is het telefonisch voorportaal voor alle patiënten die een afspraak willen maken bij een arts binnen ons ziekenhuis. Deze afdeling is nog volop in ontwikkeling en zorgt ervoor dat de telefonische bereikbaarheid van het Spaarne Gasthuis voor onze patiënten wordt vergroot. Met het KCC willen we ons onderscheiden in gastvrijheid. We werken hier dan ook met mensen die zich onderscheiden door als deskundig gesprekspartner onze patiënten te woord te staan.
Op dit moment verzorgen wij voor 7 poliklinieken de telefonische bereikbaarheid en dit wordt de komende tijd met meerdere poliklinieken uitgebreid. De samenstelling van ons team is heel divers maar allemaal hebben we hetzelfde doel. We willen de patiënten zo goed mogelijk adviseren.
Het KCC bestaat uit 18 medewerkers en zal in de toekomst groeien.
******************* DIT GA JE DOEN *******************
"Binnen 10 seconden na afronding van een telefoongesprek ben je al weer in gesprek met de volgende beller". Spreekt dit je aan? Lees dan verder!
In de functie van KCC medewerker beantwoord jij dagelijks de eerstelijns telefonie van onze patiënten. Je maakt telefonisch de afspraken voor onze patiënten in de spreekuren van de verschillende specialismen en specialisten. Dit doe je aan de hand van scripts, waarin staat vermeld op welke plek en op welke termijn bij welke dokter de patiënt met zijn specifieke vraag geplaatst moet worden. De medische terminologie en de afkortingen die wij binnen het KCC gebruiken maak je je eigen door een stukje zelfstudie.
Daarnaast verstrek je praktische informatie en/of instructies aan patiënten i.v.m. onderzoek en/of behandeling.
De telefonische werkzaamheden bepalen voor 99% je dagelijkse werkzaamheden.
Jouw werktijden zijn van 8:00/8:30 uur tot uiterlijk 16:30 uur.
******************* DIT BEN JIJ *******************
******************* WIJ BIEDEN JOU *******************
Deze functie van medewerker klant contact centrum is ingedeeld in functiegroep 35 (CAO Ziekenhuizen). op fulltime basis (36 uur) afhankelijk van je werkervaring.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox